پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
معاون فرماندار خرمدره گفت: با وجود اينکه خسارت هاي کشاورزي در در اين شهرستان قابل پيش بيني بوده ، با اين حال متاسفانه هنوز فرهنگ بيمه محصولات مانند بيمه هاي خودرو در ميان کشاورزان رايج نشده است.

شعار سال: شاهپوررضا کاظمي افزود: با توجه به تغيير اقليم هر ساله به باغ و مزرعه هاي کشاورزي خساراتي به علت سرما زدگي، تگرگ يا خشکسالي وارد مي شود اما شاهد آن هستيم که بسياري از کشاورزان براي بيمه باغ ها و محصولات خود اقدام نمي کنند.
وي اظهار کرد: بايد در راستاي بيمه کشاورزي و مزاياي آن فرهنگ سازي کنيم و با آگاه کردن کشاورزان با نحوه اقدام در اين زمينه بتوانيم گوشه اي از خسارت وارده به آنها را کاهش دهيم.
معاون فرماندار خرمدره خاطرنشان کرد: با توجه به سرمازدگي شديد امسال متاسفانه محصولات سردرختي کشاورزان خرمدره اي 98 تا 100 درصد از بين رفته است.
کاظمي تاکيد کرد: با مکاتبات و پيگيري بعمل آمده انتظار داريم دولت و مجلس در جهت حمايت از کشاورزي تمهيداتي براي جبران گوشه اي از خسارت وارده به کشاورزان پيش بيني کند و مسئولان شهرستان نيز در اين زمينه در تلاش هستند.
وي با اشاره به بارندگي هاي رگباري عصر يکشنبه، خاطر نشان کرد: با درايت فرماندار و اقدامات پيشگيرانه روز يکشنبه در روستاها سيل به منازل روستائيان خسارت وارد نکرده است اما براي اطمينان اکيپ هايي براي بررسي ميداني از محل هايي که احتمال آبگرفتگي و سيل بود به اين مناطق اعزام شدند.
اين مسئول ياد آور شد: در سيل چند وقت اخير اراضي کشاورزي دچار مشکل شده است که براي مساعدت هاي لازم توسط کارشناسان جهاد کشاورزي برآورد و ميزان خسارت اطلاع رساني خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ 15 خرداد 97، کد مطلب: 120180605181610114: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین