پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا نمایندگان در راستای اعمال نظارت به جام جهانی اعزام نمی‌شوند و مطمئن هستم هیأت رئیسه مجلس این اجازه را نخواهد داد.
شعارسال: سیدعلی ادیانی در ساری در پاسخ به سؤالی در خصوص اعزام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جام جهانی روسیه، اظهار کرد: اعزام نمایندگان به جام جهانی از محل بیت‌المال منطق پارلمانی و حقوقی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور نمایندگان برای نظارت در جام جهانی ضرورت ندارد، افزود: نظارت‌های مجلس مشخص است و یکی از وظایف نمایندگان اعمال نظارت به‌شمار می‌رود اما در بحث جام جهانی موضوعیت ندارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرچه فکر می‌کنم و در قانون اساسی نگاه کردم و آیین‌نامه داخلی مجلس را بررسی کردم جایی نیافتم که شأنیت نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص جام جهانی وجود داشته باشد.

ادیانی با بیان اینکه اگر اقدامات اولیه برای اعزام نمایندگان به جام جهانی صورت گرفت و در فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مطرح شده باشد، قابل انتظار نبود، تصریح کرد: قطعا نمایندگان در راستای اعمال نظارت به جام جهانی اعزام نمی‌شوند و مطمئن هستم هیأت رئیسه مجلس این اجازه را نخواهد داد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر موضوع اعزام نمایندگان به جام جهانی صورت گیرد مورد انتقاد شدید بنده قرار خواهد گرفت چون رفتنشان توجیه ندارد، گفت: حضور نمایندگان به‌عنوان شخص حقیقی و نماینده مجلس در جام جهانی موضوعیت ندارد و اتلاف بیت‌المال است اما به‌صورت شخصی این حق را دارند که بروند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:7 1خرداد 1397 ، کدخبر: 13970317000114 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
خب بالاخره این پرونده سفر نماینده ها به روسیه هم بسته شد خوشبختانه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین