پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
با گذشت دومین روز از تعطیلات خرداد هنوز شاهد ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس هستیم.

شعار سال: براساس اعلام پلیس راهور ناجا، ۴۸ ساعت است که جاده‌های شمالی در ترافیک سنگین به‌سر می‌برند و همزمان برخی مسافران تقریبا ۱۲ ساعت برای رسیدن به شهرهای شمالی در راه بوده‌اند. علاوه بر این، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با گذشت دومین روز از تعطیلات خرداد ماه هنوز شاهد ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس هستیم.
 به جرات می‌توان گفت هیچ سالی نیست که اگر کشور شاهد تعطیلات سه یا چهار روزه باشد، جاده‌های شمالی کشور ترافیک سنگینی را به خود نبینند.

جاده کرج به چالوس، جاده هراز، محور فیروزکوه و اتوبان قزوین رشت، چهار محوری است که مسافران را از تهران و شهرهای اطراف به شهرهای شمالی کشور می‌رسانند. 
اما مهم‌ترین ترافیک‌ها در محورهای شمالی عموما در جاده چالوس رخ می‌دهد و بعضا در این تعطیلات شاهد این مساله هستیم که برخی مسافران با قرار گرفتن در ترافیک بالای ۱۰ تا ۱۲ ساعت خود را به شهرهای شمالی می‌رسانند. 
بر همین اساس، نظر شما درباره این عکس چیست؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 15 خرداد 97، کدمطلب: 781722، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
فقط این عکس رو میشه دید و تاسف خورد که چرا مردم ایران اینقدر بی برنامه هستند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین