پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
بررسی روند بارش‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می‌دهد که روند بارش‌ها در این ماه در مقایسه با ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

شعار سال: بررسی روند بارش‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می‌دهد که روند بارش‌ها در این ماه در مقایسه با ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

 با وجود اینکه سال آبی جاری از لحاظ میزان بارندگی در کشور وضعیت مطلوبی حاکم نبود، اما بررسی روند بارش‌ها در اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد که این ماه در مقایسه با ۱۰ سال اخیر پر بارش‌ترین ماه بوده است.

در این میان بررسی میزان بارش‌ها از سال آبی جاری تا ۳۱ اردیبهشت ماه حاکی از آن است که در این مدت ارتفاع بارش‌ها به بیش از ۱۵۸ میلیمتر رسیده است.

براساس این گزارش از مجموع ۱۵۸ میلیمتر بارندگی در زمان ذکر شده در سال آبی جاری، بالغ بر ۳۸.۶ میلیمتر ارتفاع مربوط به اردیبهشت ماه سال ۹۷ بوده که در کم بارشی‌های اخیر رقم قابل توجهی است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کمترین بارش در ماه اردیبهشت در ۱۰ سال اخیر مربوط به سال ۹۴ با ۹ میلیمتر بارندگی بوده است.

بارش باران در اردیبهشت ماه ۹۷ رکورد زد (+نمودار)

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران، تاریخ انتشار 13خرداد 97، کدمطلب:۶۱۳۱۶۱، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین