پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع بیش از دو هزار سبد غذایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم چهار هزار سبد غذایی تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان با کمک خیران توزیع کنیم.

شعار سال: شهرام میرزایی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان به طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره و اظهار داشت: طرح همای رحمت یک طرح خوبی در راستای کمک به نیازمندان است که هر ساله در سطح کشور این طرح اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: مواد غذایی همچون گوشت، مرغ، روغن، پنیر، خرما، برنج و قند بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان این طرح را طرحی مشترک با کمک خیران دانست و عنوان کرد: همه ساله مواد غذایی با کمک خیران عزیز خریداری می‌شود و در راستای فقرزدایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی از توزیع بیش از دو هزار سبد غذایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم چهار هزار سبد غذایی را تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان توزیع کنیم.

میرزایی در ادامه گریزی به برپایی سفره‌های مهربانی در سطح استان زد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان ماه رمضان 150 سفره مهربانی در سطح استان برای نیازمندان برپا کنیم.

وی در پایان از برگزاری مراسم گلریزان و افطاری ویژه نیازمندان در روز شنبه 19 خرداد خبر داد و گفت: از اصحاب رسانه برای منعکس این اخبار دعوت می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: 1743861، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین