پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: حضور یک پارچه مسلمانان منطقه و تمامی آزادی‌خواهان دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس، محکومیت توطئه‌های جدید و حمایت از مردم فلسطین را در پی خواهد داشت.

شعار سال: رشید قربانی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ اظهار کرد: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره ) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه باید مسأله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند، افزود: نباید اجازه داد این مسئله مهم رو به فراموشی برود و برگزاری راهپیمایی روز قدس و حضور مردم و مسوولان در این راهپیمایی بیانگر ماندگاری مساله فلسطین و نام و یاد بیت‌المقدس است.

وی خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با همدلی و وحدتی که دارند پرچم عدالت‌طلبی را همواره در جهان بالا ببرند و ظرفیت و توان خود را به رخ تمامی زیاده‌خواهان جهان بکشانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان نیز آماده شرکت در این راهپیمایی عظیم و بزرگ هستند، از مردم خواست تا در این حرکت بزرگ شرکت کرده و اقتدار اسلام را به تمام جهانیان نشان دهند.

قربانی عنوان کرد: امسال در شرایطی به روز قدس نزدیک می‌شویم که تحولات و رخدادهای منطقه‌ای و فتنه‌های جدید نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی در حال شکل‌گیری است و باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام نماییم.

وی روز جهانی قدس را روز نمایش اقتدار اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم دانست و حضور حداکثری مردم در این روز را خواستار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: 13970317000362، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
واقعا این حضوری که من دیدم قطعا لرزه به تن امریکایی ها انداخته
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
مسلمانان در این راهپیمایی نشون می دهند شاید در داخل اختلاف داشته باشند و مشکلاتی نیز داشته باشند اما در برابر دشمنان کاملا هم صدا و همدل هستند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین