پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اعلام خبر آزادی ۲۰ صیاد استان از بند اسارت دزدان دریایی گفت: چهار تن از این صیادان امروز به خاک وطن بازگشته‌اند و ۱۶ تن دیگر در روزهای آینده به ایران باز خواهند گشت.

شعار سال: هدایت‌الله میرمرادزهی اظهار داشت: چهار تن از صیادان سیستان و بلوچستان که حدود چهار سال پیش در آب‌های آزاد بین‌المللی ربوده شده بودند ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد خاک ایران شدند و در فرودگاه مورد استقبال مسئولان جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: این صیادان سال 94 در حالی که در آب‌های آزاد بین‌المللی در نزدیکی کشور سومالی طبق برنامه IOTC مشغول برداشت تن ماهیان از آب‌های آزاد بودند ربوده شده و به‌اسارت درآمده‌اند که خوشبختانه از طریق یک فرآیند اطلاعاتی و عملیاتی که از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مسئولین کشوری و لشکری طراحی و اجرا شد، آزاد شده به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌های انجام‌شده 16 صیاد دیگر نیز که سال گذشته در بند دزدان دریایی گرفتار شده بودند از بند اسارت آزاد شده در اختیار سفارت ایران در نایروبی هستند و تمهیدات لازم برای بازگشت آنها فراهم شده که امیدواریم این صیادان نیز هرچه سریع‌تر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

میرمرادزهی با اشاره به اینکه صیادان فراساحلی چابهار و کنارک برخی مواقع در بند دزدان دریایی گرفتار می‌شوند، تأکید کرد: وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی و به‌ویژه سازمان شیلات و همچنین نهادهای امنیتی و قضایی تلاش زیادی جهت آزادی این صیادان به‌کار گرفتند که جای قدردانی دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: 1743950، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
حیلی وقت بود که این بندگان خدارو صیاد ها گرفته بودن..خدارشکر که ازاد شدن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
خاروشکر
خداقوت به نیروهای رزمندخ دریایی ما که غیورانه امنیت رافراهم می کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین