پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
بیمارستان 283 تختخوابی شهر یاسوج با هزاران مشقت بعد از 12 سال احداث شد اما معارضاتی پیش‌روی این بیمارستان است.

شعار سال: بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج از مصوبات سفر دولت نهم به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج در سال 1385 بود که در زمینی به مساحت سه هکتار و زیربنای 25 هزار متر مربع توسط وزارت راه و شهرسازی احداث شده است.

بیمارستان بزرگ یاسوج بعد از 12 سال و با رنج و مشقت فراوان سرانجام به صورت کامل احداث شده و هم‌اکنون هم در حال تجهیز است تا به چشم‌انتظاری بیش از یک دهه مردم پایان دهد.

با افتتاح این بیمارستان بالغ بر 700 پرسنل و 100 پزشک متخصص مشغول به کار خواهند شد و در واقع حدود 850 نفر در تشکیلات بیمارستان شهید جلیل یاسوج برای ارائه خدمات به مردم به کار گرفته می‌شوند.

بیمارستان یاسوج به صورت 99 درصدی احداث شده و تنها کار تجهیز بیمارستان مانده است، پارکینگ، سوله تجهیزات پزشکی، لوازم و اقلام مصرفی، سوله بحران و اقامتگاه همراه بیمار باید در نزدیکی بیمارستان احداث شود و برای همین امر هم دو هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده اما گویا این زمین معارضاتی دارد.

زمین پیشنهادی متعلق به تعاونی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است و باید این معضل و مشکل جدی حل شود و همه دستگاه‌ها اعم از تامین اجتماعی، راه و شهرسازی، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند تا این معضل و مشکل حل شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم مردم استان را معطل تعاونی تامین اجتماعی کنیم، گفت: برای بیمارستان هزینه هنگفتی شده است لذا دستگاه‌ها از نگاه بخشی خودداری کنند و این موضوع را حل کنند.

غلام‌محمد زارعی بیان کرد: بیمارستان یاسوج ساخته و آماده بهره‌برداری است از دستگاه‌های استان می‌خواهم در مشکل به وجود آمده منافع مردم و جامعه را در نظر بگیرید.

اما عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معارضات زمین از مشکلات موجود سد راه بیمارستان بزرگ یاسوج است، گفت: برای رفع معارض موجود 3.5 هکتار زمین در شمال غربی شهر یاسوج واگذار و قرار شد با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی تحویل کارکنان تعاونی تامین اجتماعی شود.

وی بیان کرد: زمین سازمان تامین اجتماعی و دو هکتار زمین بخش خصوصی برای احداث پارکینگ و پد هلی‌کوپتر پیشنهاد شده که با رایزنی با بخش خصوصی این زمین برای بیمارستان در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه خیرالله نوریان سرپرست بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج گفت: مردم استان و شهر یاسوج 12 سال چشم انتظار افتتاح این بیمارستان هستند.

وی گفت: بیمارستان‌های شهر یاسوج به دلیل فرسودگی به معضل بزرگی تبدیل شدند لذا از مسؤولان می‌خواهم تمام وقت خود را برای رفع معارض بیمارستان یاسوج اختصاص دهند.

نوریان بیان کرد: در این خصوص بحث و جدل‌هایی است که توقع می‌رود مسؤولان به رفع این معضل کمک کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: 13970317000372، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین