پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۳۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
هند اعلام کرد، امیدوار است روابط تنش آلود میان ایران و آمریکا به پروژه بندر چابهار که یک مسیر جایگزین به افغانستان و آسیای میانه محسوب می شود آسیب نزند.
شعارسال: به گزارش گروه سیاسی از پایگاه خبری پی تی آی، هند اعلام کرد، امیدوار است روابط تنش آلود میان ایران و آمریکا به پروژه بندر چابهار که یک مسیر جایگزین به افغانستان و آسیای میانه محسوب می شود آسیب نزند. 

راویش کومار، سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفت، سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند، به صراحت موضع این کشور در خصوص این موضوع را بیان کرده و توضیح داده که چگونه روابط دو کشور به رغم تحریم های آمریکا تقویت خواهد شد.

وی افزود، ما در خصوص پروژه چابهار موضع مان را اعلام کرده ایم.... ما به آنها (ایران) گفته ایم که امیدواریم و انتظار داریم که این پروژه از تحولات اخیر تاثیر نپذیرد.

کومار افزود، ما به آنها گفته ایم که چابهار یک مسیر دسترسی جایگزین به افغانستان و آسیای میانه فراهم می سازد و ما قبلا از این مسیر برای عرضه گندم به افغانستان استفاده کرده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه هند همچنین گفت: «موفقیت این پروژه به هدف ما یعنی ایجاد یک افغانستان امن، با ثبات و موفق کمک خواهد کرد و این هدف دولت آمریکا نیز هستند.» به گفته کومار، موضع هند در قبال برنامه هسته ای ایران این است که تهران حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را داراست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:18 خرداد 1397 ، کدخبر: 395054 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
امیدواریم روز به روز در همه ی جهات تعملاتمون با کشور های دوست و همسایه بیشتر بشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
آمریکا مگر خر کی باشد که کل ایران را بتواند به تنهایی تحریم کند ؛ ایران از این تحریم ها اثری نمیپذیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین