پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
رئیس قوه‌قضاییه گفت: اگر حکام غاصب برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی‌دادند و می‌گذاشتند مردم حرف خود را بزنند، این همه مردم مسلمان شاید با لحظه‌ای می‌توانستند این رژیم غاصب را از جای برکَنند.
شعارسال: آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در پاسخ به سوالی مبنی اینکه افزایش موج اعتراض‌ها به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، چه تاثیری بر ادامه مبارزه دارد، اظهار کرد: خوشبختانه حضور گسترده و پرشکوه و حماسی مردم را هم در کشور خودمان و هم در همه ملت‌های مسلمان شاهد هستیم.

رئیس قوه‌قضاییه ادامه داد: این حضور گسترده و با بصیرت یک پیام بسیار مهم برای کشورهای سلطه‌گر دارد. آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها گمان می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه به بیت‌المقدس می‌توانند یک حکومت غاصب و کودک‌کش که در حدود 70 سال گذشته مظالم بسیاری را بر مردم فلسطین و امت اسلامی وارد کرده، تثبیت کنند.

وی تصریح کرد: این حضور فوق‌العاده گسترده و حماسی مردم نشان می‌دهد که تثبیتی در کار نیست و تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند اینها نمی‌توانند هیچ کاری در این زمینه انجام دهند و ما مطمئن هستیم این عزم راسخ مردم و حضور گسترده در جای جای دنیا از ناحیه امت اسلامی و خصوصاً ملت بیدار و هوشیار و بصیر ما، این غده سرطانی هر چه زودتر از صحنه تاریخ حذف می‌شود.

آملی لاریجانی با بیان اینکه شکوه حضور مردم، اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می‌دهد و تا وقتی که مردم اینگونه در صحنه هستند، آمریکایی‌ها و اذناب‌شان در منطقه هیچ کاری نمی‌‌توانند بکنند، گفت: این حضور یک پیام مهم دیگر هم دارد؛ در حالی که آمریکایی‌ها دائما مردم مقتدر و بصیر ما را با تحریم‌ها تهدید می‌کنند، این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم از این حرف‌ها نمی‌هراسند و صحنه را خالی نمی‌کنند و تا زمانی که این اتحاد و بصیرت بین مردم وجود دارد، آمریکایی‌ها راه به هیچ جا نخواهند برد و این ملت تسلیم نمی‌شود.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: پیام مهم این است که آمریکایی‌ها و کشورهای سلطه ممکن است برخی از حکام فاسد کشورها را بتوانند به همکاری بخوانند ولی ملت‌ها تسلیم نمی‌شوند و از حقوق مردم فلسطین و سرزمینی که متعلق به همه مسلمان‌هاست دفاع می‌کنند و ما مطمئن هستیم که این کشور جعلی، صهیونیستی غاصب کودکش از صحنه تاریخ حذف خواهد شد.

آملی لاریجانی در پاسخ به این سوال که دولت‌های کشورهای اسلامی در 70 سال گذشته چه کوتاهی‌هایی کردند که همچنان شاهد اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی هستیم، گفت: اگر حکام غاصب برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی‌دادند و می‌گذاشتند مردم حرف خود را بزنند، این همه مردم مسلمان شاید با لحظه‌ای می‌توانستند این رژیم غاصب را از جای برکنند اما ما همین امروز هم می‌بینیم که سران این کشورهای فاسد، خیانت و با آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها سازش می‌کنند. قطعاً آینده از آن ملت‌هاست و این حکام‌های فاسد، فرعون‌های زمان هستند و بزودی ان‌شاء‌الله از بین خواهند رفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1397 ، کدخبر: 395029 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
متاسفانه مردم جهان اونطور که باید و شاید از اسرائیل اعلام براعت نمی کنند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
اسرائیل با حمایت همین عربستان تا به اینجای کار تونسته دووم بیاره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین