پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از آثار هنری با موضوع قدس و مبارزه با استکبار حمایت می کند.
شعارسال: به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در حاشیه راهپیمایی روز قدس  با بیان این مطلب افزود: قدس نماد مظلومیت مظلومانی است که ٧٠ سال است در منطقه ای قرار گرفته اند و آوارگی، جنگ، سختی و تلخی ها را تحمل می کنند.

وی افزود: روز قدس روز دفاع از مظلومان است و مردم اینها را فراموش نکرده اند چون انسانیت را فراموش نکرده اند.

صالحی گفت: روز قدس روز دفاع از حقیقت و مقابله با یک دروغ بزرگ به نام اسرائیل است که در منطقه به صورت دروغین زیست کرده است.

وی افزود: روز قدس روز دفاع از قبله اول مسلمین است و این که مسلمانان هنوز قبله نخستین خود را به فراموشی نسپرده اند.

صالحی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت‌های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از آثاری که در حوزه فیلم و کتاب درباره روز قدس منتشر می‌شوند، گفت: این وزارتخانه از آثاری که با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، روز قدس و مبارزه با استکبار منتشر می‌شود حمایت ویژه می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم از آثاری که به موضوع روز قدس و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند هم در مسیر صدور مجوز و هم حمایت های مالی و فکری کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:8 1خرداد 1397 ، کدخبر: 97031807898 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
حیف که اثار تو این زمینه ها کمه باید بیشتر کار بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین