پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:با توجه به قدرت روزافزون محور مقاومت بی‌تردید در آینده نه‌چندان دور شاهد فروپاشی اسراییل هستیم.
شعارسال:رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت:با توجه به قدرت روزافزون محور مقاومت بی‌تردید در آینده نه‌چندان دور شاهد فروپاشی اسرائیل هستیم.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس و درجمع خبرنگاران گفت: مقاومت زنده و پر شور و در مسیر تحقق اهداف پیروز بوده و خواهد بود.

وی افزود: مقاومت، پشتیبانان بزرگی در دنیا دارد و ملت ایران از جمله پشتیبانان بزرگ مقامت است. مردم فلسطین تا آخر روی حمایت های ملت ایران حساب باز کرده‌اند.

رئیس دانشگاه دفاع ملی تاکید کرد: مقاومت امروز در مسیر پیروزی گام‌ها بزرگی برداشته و رو به جلو است و با توجه به مشکلات متعددی که رژیم صهیونیستی در داخل با آن مواجه است و همچنین نفرت جهانی که علیه آن شکل گرفته و با توجه به قدرت روزافزون محور مقاومت بی‌تردید در آینده نه‌چندان دور شاهد فروپاشی اسراییل هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار 18خرداد97، کد خبر: 954473 ،www. iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
به جای حرف زدن درباره کشور های دیگه بهتر است به وضع داخلی کشور خودمون رسیدگی کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین