پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲
مدیران غرب زده فدراسیون فوتبال؛ بجای تحقیر کشور در مقابل کمپانی ادیداس در قضیه لباس تیم ملی، میتوانستند از برندهای باکیفیت ایرانی مثل مجید استفاده کنند. برندی که در ورزش کشتی سراسر درگیری؛ با کیفیت خود بازار لباس را به قبضه خود در جهان درآورده است.

شعارسال: مدیران غرب زده فدراسیون فوتبال؛ بجای تحقیر کشور در مقابل کمپانی ادیداس در قضیه لباس تیم ملی، میتوانستند از برندهای باکیفیت ایرانی مثل مجید استفاده کنند. برندی که در ورزش کشتی سراسر درگیری؛ با کیفیت خود بازار لباس را به قبضه خود در جهان درآورده است.

تیم ملی نیجریه حدود ۱۹۵ میلیون یورو از بابت فروش ۳میلیون لباس ملی سود کرده است. درحالیکه هواداران ایرانی تنها هوادارانی خواهند بود که بدون لباس ملی کشورشان در استادیومهای جام جهانی حاضر می شوند.

جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از حوزه ها در اسارت مدیران بی مایه، بی سواد و غرب زده ای است که خروجی عملکردیشان صفر نیست، زیر صفر است. و نتیجه آن تحقیر غرور ملی است!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی598، تاریخ انتشار:17خرداد1397 ، کدخبر: 442252: www.598.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین