پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی منصوب کرد.
شعارسال: در حکم سید عباس صالحی خطاب به سید محمد مجتبی حسینی حسینی آمده است:

«به استناد تبصره 3 ماده 5 آیین‌نامه آموزش‌های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

بر اساس این گزارش، دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آموزش استانداردهای مهارت آموزی هنر است که در مقطع متوسطه، مدرک تحصیلی رسمی به هنرجو ارائه می‌کند.

کمیته راهبردی آموزش‌های مهارتی به منظور سیاستگذاری، تعیین خط‌مشی‌ها و نظارت عالیه بر محتوا و تعیین حدود و نحوه اجرای مطلوب آموزش‌های مهارتی تشکیل می‌شود و دبیرخانه این کمیته در دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است.

دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش برای کسب دیپلم هنر در سال تحصیلی 97-96، به صورت سراسری، روز جمعه پانزدهم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1397 ، کدخبر: 394992 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
امیدواریم ایشان در این سمت جدید بتواند کمک شایانی را در جهت افزایش سطح آموزش های مهارتی دانش آموزان بکند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین