پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: الگوی حکمرانی نوین این سازمان، مشارکت پذیر، اجماع گرا، پاسخگو، مسئولیت پذیر، شفاف، موثر، عادلانه و فراگیر است.

شعار سال: دکتر حسین شیرزاد، در دومین روز سفر خود به غرب استان مازندران در جمع مدیران عامل شبکه تعاون روستایی و کشاورزی عنوان داشت: الگوی حکمرانی نوین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مشارکت پذیر، اجماع گرا، پاسخگو، مسئولیت پذیر، شفاف، موثر، عادلانه و فراگیر است.

وی در ادامه افزود: مدیریت مطلوب از منظر سازمان تعاون روستایی، به مثابه بازنمایی ابزارهای ضروری برای گذاری پایدار با هدف جذب حداکثری فرصت ها و ایجاد رابطه ای پویا و دینامیک بین سازمان مرکزی، اتحادیه ها و اعضای تشکل های صنفی و سازگار نمودن آن با ضرورت های امروزین حیات اقتصادی جامعه کشاورزی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:باید تلاش کنیم تا در یک بازی (برد برد) تعادلی پایدار میان اهداف متنوع جامعه کشاورزی، منویات استراژیک دولت، منافع و نیازهای مردم در روستاها برقرار سازیم.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به شبکه عظیم تعاون روستایی کشور اشاره کرد و عنوان کرد که علی رغم ضربات و صدمات زیادی که طی دو دهه گذشته به شبکه و سازمان وارد شده و شریان های درآمدی و منافعی که از آن دریغ شده، شبکه تعاونی روستایی کشور همچنان وجدان بیدار جامعه کشاورزی ایران است.

شیرزاد در پایان با اشاره به اینکه توسعه نهادی در بخش کشاورزی برای سیاست گذاری و گفتمان سازی نیازمند اجماع و اصول اساسی مشترک است تاکید کرد: در حال حاضر تنها شبکه تعاون روستایی کشور به لحاظ شمول و جامعیت، واجد این مخرج مشترک تاریخی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به اتفاق هیات همراه از تاسیسات سردخانه ای نور، جایگاه سوخت سی ان جی، سوپر مارکت های روستایی،نظارت بر فراگرد فروش خرمای ماه مبارک رمضان در غرب استان مازندران و چهار مرکز کارگزاری توزیع و فروش نهاده های کشاورزی بازدید کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار 17 خرداد 97، کد مطلب: -، www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین