پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
در شبِ روز قدس،سایت روزنامه اعتماد اقدام به انتشار اینفوگرافی عجیبی در ارتباط با کمک های جمع آوری شده صندوق های کمیته امداد در کشورهای مختلف کرد که باعث ایجاد حواشی فراوان و واکنش های بسیار شد. ساعاتی بعد مشخص شد که در طراحی این اینفوگرافی خطای فاحش 60 هزار برابری صورت گرفته است.
شعار سال:  در شبِ روز قدس، سایت روزنامه اعتماد اقدام به انتشار اینفوگرافی عجیبی در ارتباط با کمک های جمع آوری شده صندوق های کمیته امداد در کشورهای مختلف کرد که باعث ایجاد حواشی فراوان و واکنش های بسیار شد. ساعاتی بعد مشخص شد که در طراحی این اینفوگرافی خطای فاحش 60 هزار برابری صورت گرفته است.

اشتباه عجیب 60 هزار برابری


اینفوگرافی منتشر شده توسط سایت روزنامه اعتماد



حسین دهباشی مستند ساز معروف در توئیتر خود متنی را منتشر کرد که حاکی از کذب خبر بود. وی نوشت، پس از تماس تلفنی با سردبیر روزنامه اعتماد متوجه شده است که گرافیست در طراحی اشتباه کرده و به جای نوشتن تومان، دلار نوشته است.

اشتباه عجیب 60 هزار برابری

گفتنی است این اینفوگرافی پس از راه اندازی کمپینی توسط رسانه های ضد انقلاب با نام نه_به_کمیته_امداد منتشر گردیده است، در این کمپین هم دروغ های فراوانی در ارتباط با هزینه کردن پول کمک های مردمی در لبنان و سوریه  منتشر شده بود. فیلم زیر حقایق را در رابطه با دروغ های انتشار یافته، روشن می سازد.





در انتهای گزارش، خواندن نظر خبرنگار بی بی سی فارسی در رابطه با کمپین نه_به_کمیته_امداد، خالی از لطف نیست.

اشتباه عجیب 60 هزار برابری

اختصاصی شعار سال



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
باید دلیل این اتفاق کاملا برای مردم شفاف شود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
1
باید این گونه رسانه های دروغ پراکنت که میخواهند مردم را گمراه کنند را تعطیل کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین