پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
با حکم وزیر ورزش و جوانان «مریم بخشی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور منصوب شد.
شعار سال: با حکم وزیر ورزش و جوانان «مریم بخشی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نخستین بانوی مدیرکل ورزش کشور منصوب شد.

با حکم دکتر سلطان‌فر، وزیر ورزش و جوانان «مریم بخشی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

در حکم دکتر سلطانی‌فر خطاب به مریم بخشی آمده است:

"با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

وزارت ورزش و جوانان، 31 مدیر کل استانی دارد که در سه سطح تقسیم شده اند و استان گیلان در سطح یک استان‌های کشور قرار گرفته است.

گفتنی است؛ «مریم بخشی» 37 ساله، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و در 8 اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد؛ وی به مدت 15 سال سمت‌های مدیریتی مختلفی در اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته که معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان و ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان گیلان از جمله آنهاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397، کدخبر: 97031908264 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین