پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
​مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از برگزاری سه کلینیک سیار برای واحدهای صنعتی این استان در سال جاری خبر داد.
شعار سال: ​مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از برگزاری سه کلینیک سیار برای واحدهای صنعتی این استان در سال جاری خبر داد.

سیاوش وحدت با اشاره به اینکه راه اندازی کلینیک های سیار از سال 95 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است، گفت: طی سال گذشته نیز سه کلینیک سیار برگزار شده است.

وی افزوود: کلینیک های سیار همانند درمانگاهی برای واحدهای صنعتی است که صنعت گران در هر رشته صنعتی در خصوص حل مشکلات حقوقی، بیمه ای، ایمنی، ارتقای تکنولوژی، بانکی و مالیاتی می توانند از کارشناسان خبره بهره گیرند.

وحدت ادامه داد: این شرکت افراد متخصص در مباحث مختلف را شناسایی می‌کند و سپس این افراد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مستقر خواهند شد و صنعت گرهایی که دچار مشکل هستند می توانند مشکلات خود را با گرفتن راهنمایی های لازم از این افراد مرتفع کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397، کدخبر: 97031908260 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین