پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 180 روستای استان با تانکرهای سیار آبرسانی می‌شوند که با توجه به روند خشکسالی احتمالا این تعداد افزایش یابد.
شعار سال: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 180 روستای استان با تانکرهای سیار آبرسانی می‌شوند که با توجه به روند خشکسالی احتمالا این تعداد افزایش یابد.

 فیض اله پاسره  افزود: با توجه به محدودیت های مالی در کشور دولت به بخش آب و آبرسانی به خوبی توجه کرده است.

وی اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 114 پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار مصوب 600 میلیارد ریال وجود دارد.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان اعتبار مصوب 48 درصد ان بالغ بر 270 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

پاسره عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 1641 روستا وجود دارد که بالغ بر 90 درصد از این روستاها دارای تأسیسات لوله کشی  آب اعم از سیستم های مخزن، شبکه لوله گذاری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد روستا یک هزار و 7 روستا پرجمعیت استان که بالغ بر 80 درصد از جمعیت روستایی را تشکیل دادند تحت پوشش بوده و نظام بهره برداری در این تعداد روستا حاکم است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مجموع آب روستاهای استان از طریق 240 منبع آب تأمین می شود که از این تعداد127 چاه و مابقی نیز چشمه هستند. در استان کهگیلویه و بویراحمد60 هزار مشترک آب روستایی وجود دارد.

پاسره افزود: به180 روستای استان توسط تانکرهای سیار، آبرسانی صورت می گیرد و پیش بینی می شود با توجه به روند خشکسالی این تعداد افزایش یابد.

وی اضافه کرد:70.5 درصد از جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397، کدخبر: 97031908181 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین