پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۳۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک تابستان خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد زیادی از پروژه‌ها به اجرا درآمده و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.

شعار سال: مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از اجرای ۸۰ پروژه برای ایام پیک تابستان خبر داد و گفت: رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد زیادی از پروژه‌ها به اجرا درآمده و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد. غلامرضا خوش‌خلق، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، درباره ایام پیک امسال اظهار کرد: برق منطقه‌ای استان تهران، سه استان تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد و حدود ۲۵ درصد از مشترکان کشور در حوزه برق منطقه‌‌ای تهران هستند.

وی با بیان اینکه برق تهران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور است، عنوان کرد: به دلیل قدمت یکسری تاسیسات ما دچار فرسودگی شده و از طرفی به‌علت اینکه سال‌های گذشته مشکلات نقدینگی داشتیم، یک عقب‌ماندگی در حوزه توسعه و بهینه‌سازی در برق تهران وجود دارد. خوش‌خلق ادامه داد: به هرحال طی سه سال اخیر بنا را براین گذاشتیم که در دو حوزه توسعه و بهینه‌سازی، بخشی از عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنیم که به‌عنوان نمونه می‌توان گفت که حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر کابل فرسوده در تهران است که باعث ناپایداری شبکه می‌شود. وی افزود: با وجود تمامی مشکلات در این زمینه، توانستیم در سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر کابل را نوسازی کنیم و امسال نیز همین رقم در حال انجام است که نهایتا در سال گذشته و امسال قریب به ۵۰۰ کیلومتر کابل‌کشی انجام خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران با یادآوری ایام پیک سال‌های گذشته عنوان کرد: در سال ۹۵ با وجود اینکه ۶/ ۲ درصد و در سال قبل ۸/ ۵ درصد رشد پیک داشته‌ایم، توانستیم با کمترین چالش تابستان را سپری کنیم و امسال پیش‌بینی ما حدود ۶ درصد رشد است که در سال گذشته ۱۰۰۹۱ مگاوات را پشت سرگذاشتیم و امسال نیز به حدود ۱۰۶۰۰ مگاوات خواهیم رسید. وی همچنین به گسترش تونل‌های انرژی در سطح تهران اشاره کرد و گفت: این تونل‌ها قرار است در ابعاد بزرگ‌تر و در جهات مختلف شمال، غرب، شرق و جنوب تهران انجام شود. خوش‌خلق با بیان اینکه بنای ما این است که در پروژه‌های آتی انتقال دانش فنی را نیز داشته باشیم، تصریح کرد: با رویکرد آینده‌نگری در تمامی ابعاد، چه در ساخت تجهیزات و چه در اجرا به دنبال توسعه شبکه برق هستیم و به‌عنوان مثال ما به جهت اینکه برای انتقال از نظر خطوط هوایی و فنی در شرایط خوبی نیستیم و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، به‌دنبال این هستیم که تونل‌های انرژی را در سطح تهران گسترش بدهیم. وی افزود: قرار است این تونل‌‌ها در ابعاد بزرگتر و در جهات مختلف شمال، غرب، شرق و جنوب تهران انجام شود که این اتفاق مزایای بسیار خوبی را به‌دنبال خواهد داشت. مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران به احداث پست‌های انتقال جدید در تهران اشاره کرد و گفت: مکان‌یابی پست‌ها تعیین شده است و بعضا در برخی مناطق در حال اجرا است که اینها جزو پروژه‌های اصلی انتقال به‌شمار می‌رود و امید داریم بتوانیم با شبکه انتقال، شبکه پایدار را رقم بزنیم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 19 خرداد 97، کد مطلب: 3397977، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
کوزارت نیرو به همراه مردم باید بتونن راهی برای ایجاد امنیت در حوزه انرژی برای ایام تابستون درست کنن
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
باید در سیستان و بلوچستا نپایگاه های تولید برق بادی ایجاد کرد تا این معضلات در کشور کم بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین