پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
حاتم مرمضی شهروند ایرانی است که این روزها نامش خبرساز شده و درباره نحوه کشته شدن او اخبار ضد و نقیصی منتشر شده است.

شعار سال: حاتم مرمضی شهروند ایرانی طی چند سال اخیر در خدمت وهابیت و عوامل تروریستی که تحت حمایت سازمان های جاسوسی عربستان سعودی و اسرائیل می باشند، در آمده بود و سال گذشته به صورت مخفیانه از کشور گریخته و به عناصر سازمان تروریستی داعش پیوسته بود، در چند روز گذشته وقتی که تروریست‌های تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه به جان یکدیگر افتادند، حاتم مرمضی مشغول آموزش نظامی بود که به ‌دست عناصر تحریر الشام کشته شد.

رسانه رسمی تحریر الشام در تویتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی گزارش تصویری و ویدیویی در مورد درگیری خود با داعش منتشر کرده است. در بین کشته‌شدگان و اسرای داعش به دست تحریر الشام چند ایرانی نیز حضور دارند «حاتم مرمضی» یکی از آن کشته شدگان است.

همینطور در این درگیری دو تن از دوستان و همشهریان حاتم مرمضی به نام های حیدر عبیداوی فرزند کریم و صادق ساعدی فرزند عبدالعلی نیز که چندی پیش به داعش پیوسته بودند توسط تحریر الشام اسیر شدند.

خانواده حاتم مرمضی، خروج از کشور و پیوستن او به داعش را کاملا اطلاع داشتند. حاتم مرمضی که از نیروهای فعال داعش در سوریه بود به صورت مرتب و پیوسته با خانواده خود به خصوص با برادرش به نام عبدالله مرمضی در تماس تلفنی و همچنین در پیام‌رسان‌ها تماس و ارتباط داشتند و اخبار خود را به اطلاع خانواده‌اش و نزدیکانش می‌رساند.

در چند روز گذشته و پس از انتشار خبر درگیری تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه، خانواده حاتم مرمضی و دیگر اسرا توسط دوستان داعشی مرمضی و عوامل تحریر الشام، خانواده ها در جریان درگیری و عملیات و کشته و اسیر شدن قرار گرفتند.

آن‌چه در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب آمده بود که اداره کل اطلاعات خوزستان به خانواده مرمضی پیشنهاد تحویل جسد و سپس خودداری از تحویل و نهی از برگزاری مراسم ختم آمده است،کذب محض است؛ زیرا اصلا وی توسط وزارت اطلاعات دستگیر نشده است بلکه حقیقت آن است که حاتم مرمضی وقتی که تروریست‌های تحریر الشام و داعش در ادلب سوریه به جان یکدیگر افتادند، کشته شد و چند تن از دوستان همشهری او اسیر شدند.

این‌که چگونه فردی که به داعش پیوسته و در جنگ‌های این گروه تروریستی کشته شده است از سوی رسانه‌های ضدانقلاب به فعال حقوق بشر تعبیر شده و مرگ وی نیز به نیروهای امنیتی ایران نسبت داده می‌شود را می‌توان در سلسله اقدامات این جریانات رسانه‌ای مشاهده کرد که طی چند سال گذشته عناصر تروریستی پژاک در غرب کشور و نیز تروریست‌های جنوب کشور نظیر ریگی در سیستان و بلوچستان را فعال حقوق بشر نامیده و برای آن‌ها در سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری علیه ایران پرونده‌سازی می‌کنند.

این رویکرد رسانه‌های ضدانقلاب است که آن‌هارا روز به روز بی اعتبارتر ساخته و از تاثیر انداخته است.

وزارت اطلاعات که همواره مقتدرانه به شکار عناصر تروریست رفته است از این‌که تروریست به داعش پیوسته‌ای مانند حاتم مرمضی را به کیفر رسانده باشد چه ابائی دارد که در صورت انجام منکر آن شود.

بی‌تردید اگر این تروریست در سوریه به هلاکت نرسیده بود و پا بر خاک پاک کشورمان میگذاشت با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان سرنوشتی جز این نداشت و وزارت اطلاعات نه تنها منکر به هلاکت رساندن وی نمی شد بلکه با صدور اطلاعیه به اطلاع مردم میرساند. ضد انقلاب بداند که این ترفندهایش نخ نما شده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 خرداد 97، کد مطلب: 97031807950، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین