پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوئین‌زهرا از مصرف بیش از ۵۰تن آسفالت برای روکش و لکه‌گیری در راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد. احسان شهبازی با اعلام این خبر گفت: طی اردیبهشت امسال اقدامات لازم برای تعمیر و نگهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان بوئین‌زهرا صورت گرفته است.

شعار سال: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بوئین‌زهرا در زمینه اقدامات صورت گرفته گفت: استفاده از ۵۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و روستایی این شهرستان، تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه‌ها به میزان ۱۲۰هزار مترمربع، نصب و جابه‌جایی نیوجرسی ۲۰ متر، انسداد راه‌های غیرمجاز ۵۰ مورد از عملیات صورت گرفته از سوی راهداران این اداره است. شهبازی افزود: شست‌وشوی علائم و تابلوها به تعداد هزار عدد، تسطیح و تیغه‌زنی راه‌های روستایی به طول ۴۵ کیلومتر، قنو زنی راه‌های روستایی ۱۵ کیلومتر، تنقیه و پاکسازی پل و آبرو در محور اصلی ۵۰ مورد، خاکریزی دهانه پل‌ها ۵۰ دستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته طی عملیات راهداری محوری شهرستان بوئین‌زهرا است. وی درخصوص دیگر عملیات راهداری محوری در اردیبهشت ۹۷ افزود: تهیه و نصب تابلوها در محور اصلی ۱۵۰ مورد، جمع‌آوری خاک‌ها و ضایعات موجود سطح محور اصلی ۴۰۰ متر مکعب از اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 19 خرداد 97، شماره: 3397886


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین