پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برداشتن سقف ۱۵۰ میلیون یورویی برای تأسیس بانک برون مرزی در مناطق آزاد خبر داد.

شعار سال: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برداشتن سقف ۱۵۰ میلیون یورویی برای تأسیس بانک برون مرزی در مناطق آزاد خبر داد.

مرتضی بانک با تأکید بر اینکه مناطق آزاد به طور جدی تأسیس بانک‌های خارجی یا ایجاد شعب توسط آنها در این مناطق را به‌طور جدی پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: پیش از این حداقل سرمایه تخصیص بانک برون مرزی در مناطق آزاد معادل ۱۵۰ میلیون یورو بود که رئیس کل بانک مرکزی این اطمینان را به ما داد که در صورت تمایل بانک‌های خارجی جهت تأسیس در مناطق آزاد رقم مذکور قابل تعدیل است.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی به مناطق آزاد اطمینان داد که در صورت تمایل بانک خارجی جهت حضور در مناطق آزاد نگرانی در خصوص سپرده‌گذاری سرمایه‌ای وجود نداشته باشد و بانک مرکزی در این زمینه کمک‌های لازم را انجام خواهد داد.

بنابراین چنین موضوعی به مناطق آزاد بسیار کمک خواهد کرد و راه را برای تأسیس بانک خارجی یا ایجاد شعب توسط آنها باز می‌کند.

بانک‌های آف شور یا فراساحل بانک‌هایی هستند که نیازی به اجرای ضوابط سرزمین اصلی را ندارد و با شرایط سهل‌تری می‌توانند در مناطق آزاد تجاری کشورها فعالیت خود را آغاز کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 469547، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین