پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس با بیان این‌که پرداخت ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است گفت: دولت ترکیه در صورتی که برندهای نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند ۷۵درصد از هزینه‌های آنها را پرداخت می‌کند.

شعارسال:رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس با بیان این‌که پرداخت ارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است گفت: دولت ترکیه در صورتی که برندهای نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند ۷۵درصد از هزینه‌های آنها را پرداخت می‌کند.

سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص اثرات در اختیار گرفتن ارز 4هزار و 200 تومانی در وضعیت تولید صنایع نساجی، اظهار داشت: پرداخت ارز 4هزار و 200 تومانی نه‌تنها برای صنعت نساجی بلکه به هر صنعتی که برای رونق اقتصاد کشور تلاش می‌کند باعث رشد و افزایش توان رقابتی می‌شود.

رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عوارض واردات پنبه به کشور در گذشته 20 درصد بود که اکنون به 5 درصد رسیده است، گفت: کشورهایی وجود دارند که 17 درصد به صنایع نساجی خود یارانه پرداخت می‌کنند زیرا این صنعت دارای ظرفیت اشتغال‌زایی فراوانی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود رکود و ظلم‌هایی که به صنعت نساجی شده و واردات بی‌رویه تولیدات نساجی از طریق قاچاق و مبادی قانونی عرضه ارز 4هزار و 200تومانی می‌تواند رونقی را در این صنعت ایجاد کند، گفت: این ارز باید در اختیار صنایع نساجی قرار بگیرد زیرا نیاز دارند تجهیزات خود را به‌روز کنند در صورت به‌روز شدن تجهیزات قدرت رقابت تولیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه در صورتی که امکان داشته باشد تا ارز 4هزار و 200تومانی در اختیار سایر صنایع نیز قرار بگیرد باعث رونق و رقابت در کشور می‌شود، عنوان کرد: بعضی از کشورها تعرفه واردات پنبه ندارند و حتی به صنایع خود به این منظور یارانه پرداخت می‌کنند، دولت ترکیه در صورتی که برندهای نساجی این کشور در ایران نمایندگی داشته باشند 75 درصد از هزینه‌های آنها را پرداخت می‌کند.

رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: در مقایسه با سایر کشورها پرداخت ارز 4هزار و 200 تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است تا گوشه‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 خرداد97، کدخبر: 1745019 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
ایران نباید بزاره این کشور صنعت تولید داخلی خودمون رو نابود کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین