پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان پیش بینی کرد با توجه به کاهش کم سابقه بارندگی ،تابستان امسال یکهزار و 300روستا به شمار روستاهایی که تاکنون در این استان با تانکر سیار آبرسانی می شدند، نیز افزوده شود .
شعارسال:  رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان پیش بینی کرد با توجه به کاهش کم سابقه بارندگی ،تابستان امسال یکهزار و 300روستا به شمار روستاهایی که تاکنون در این استان با تانکر سیار آبرسانی می شدند، نیز افزوده شود .

حسین امیری خامکانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا آمار روستاهایی که هم اکنون در استان کرمان با تانکر آبرسانی می شوند را بیش از ٧٠٠ روستا عنوان کرد.

وی گفت : در نشست هایی که ما مجمع نمایندگان استان هفته گذشته با وزیران نیرو و جهاد کشاورزی با محوریت چاره اندیشی برای وضعیت نامطلوب آب و برق این استان داشتیم، خواستار تامین منابع مالی جدید برای رفع مشکلات پیش رو شدیم .

امیری خامکانی اظهار داشت :با توجه به اینکه عمده آب شرب استان از منابع زیر زمینی تامین می شود و هر لحظه امکان اینکه یک چاه خشک شود هست باید آمادگی لازم برای رفع مشکل کم آبی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این نشست ها نیز موضوع فرسودگی شبکه های آب برخی شهرها و روستاها و همچنین فاضلاب اغلب شهرهای استان کرمان مطرح شد و نگاه جدی دولت و وزیران مرتبط با این حوزه ها برای رفع این موانع را خواستار شدیم .

امیری خامکانی افزود: علاوه بر موارد کلی استان، موارد شهرستانی هم تک تک با حضور وزیر و معاونین مربوطه مطرح و در همین نشست ها مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مسائل برق رسانی روستایی و موارد نیروگاههای در حال احداث و نیز نیروگاههای خورشیدی هم از دیگر مباحث طرح شده در این نشست ها بود .

امیری خامکانی در خصوص مهمترین مباحث مطرح شده در نشست مجمع نمایندگان با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در ‌این نشست وزیر جهادکشاورزی به وزیر کشور به عنوان رییس ستاد بحران درخصوص خسارات بخش کشاورزی استان کرمان و در خواست تمدید وام ها، نامه ای ارسال کرد.

وی با بیان اینکه تامین و تخصیص هزینه های جاری و تملک دارایی بخش کشاورزی استان مورد بحث قرار گرفت، گفت: در خصوص جبران خسارات وارده به باغداران و کشاورزان بحث و گفت و گو شد که باید ستاد بحران در دولت در این خصوص تشکیل شود.

مجمع نمایندگان استان‌کرمان در اولین هفته از خرداد ماه جاری برای رفع دغدغه کشاورزان و بحران آب در استان نشست هایی را با وزیران جهاد کشاورزی ، نیرو و معاونان این وزارتخانه ها با حضور مسئولان محلی برگزار کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 20 خرداد97، کدخبر: 82933215،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
واقعا باید تاسف خورد به حال مردمی که هنوز ت وابرسانی دچار مشکل هستن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
این فاجعه است
به جایا ب رسانی پایدار با ابرسانی سیار تامین می کنید نیازمردم را؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین