پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
75 هکتار بادشکن غیرزنده با هدف جلوگیری از حرکت شن‌‌های روان و کنترل ریزگردهای محلی در کویر میقان استان مرکزی اجرا شده است.

شعار سال: 75 هکتار بادشکن غیرزنده با هدف جلوگیری از حرکت شن‌‌های روان و کنترل ریزگردهای محلی در کویر میقان استان مرکزی اجرا شده است.

«عبدالحسین محمدی»، سرپرست اداره کل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار داشت: این طرح از سال 95 درکویر میقان آغاز شده است. در مرحله اول 10 هکتار از نقاط بحرانی منطقه و در مرحله دوم 65 هکتار اراضی بیابانی را با اعتبار 12 میلیارد ریال تحت پوشش قرار داده است. وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های بیولوژیکی و کاشت انواع گیاهان مقاوم در برابر شوری فراهم شده است. در همین راستا در فواصل بادشکن‌ها نهال «قره داغ» کاشته شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار --------، کدمطلب: 469421 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین