پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان را منصوب کرد.
شعارسال:وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان را منصوب کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حکمی مریم بخشی را بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب کرد.

مریم بخشی 37 ساله، کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی و دانشجوی دکتری این رشته است و به مدت 15 سال سمت های مدیریتی در سطح هیات، شهرستان و معاونت اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشته است.

در حکم سلطانی فر خطاب به بخشی آمده است:

" با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خود باوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. "

وزارت ورزش و جوانان 31 مدیر کل استانی دارد که در سه سطح تقسیم شده اند و استان گیلان در سطح یک استان های کشور قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 20 خرداد97، کدخبر: 13970319000439 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
یک کانال تلگرامی است بنام رادیو گ ..... ف خیلی از این بنده خدا بد می گه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین