پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
فرماندهان نظامی ارشد نیرو‌های مسلح روز گذشته دوشادوش و همگام با مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
شعارسال: راهپیمایی مردم ظلم‌ستیز ایران اسلامی روز گذشته (۱۸ خرداد) و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شکوه هرچه تمام‌تر و با مشارکت اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

فرماندهان نظامی ارشد نیرو‌های مسلح نیز به سیاق مراسم‌های گذشته، دوشادوش و همگام با مردم روزه‌دار کشورمان در این مراسم حاضر بودند که در ادامه مهمترین اظهارات این فرماندهان که در حاشیه مراسم روز گذشته روز قدس بیان شد، مرور می‌کنیم.

انتقال سفارت آمریکا به قدس، موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌شود

سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز وحدت مسلمانان نمایان‌تر شده است.

وی تاکید کرد: امروز بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس نمی‌تواند آرمان مسلمانان را دچار خدشه کند و این عواملی است که موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی می‌شود.


صهیونیست‌ها و اعراب مرتجع از اسلام ناب هراس دارند

سردار سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی فرمانده کل قوا در حاشیه راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان اظهار کرد: نزدیکی صهیونیست‌ها به اعراب مرتجع همچون عربستان و امارات نه از سر اتحاد استراتژیک است بلکه این‌ها هر دو از اسلام ناب و انقلاب امام خمینی (ره) می‌ترسند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان داشت: آن‌ها همدیگر را پیدا کردند تا زمانی که می‌ترسند به هم پناه ببرند و این حرف‌هایی که می‌زنند همچون کف روی آب است و هیچ خاصیتی برای آن‌ها ندارد و این حرف‌ها برای تبلیغات است.

وی همچنین با بیان اینکه «گنبد آهنین» یک شوخی است، گفت: این گنبد اسرائیل بار‌ها امتحان شده و اثری نداشته است و اثر آن در موشک‌های زیاد، هواپیما‌های بدون سرنشین و حملات مختلف از لبنان و سوریه به اسرائیل دیده نشده و این بیشتر بحث روانی برای مردم خودشان است که تا آرامشی به آن‌ها بدهد.


حضور گسترده مردم در روز قدس همبستگی و اتحاد ملت ایران را نشان داد

امیر «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: چنین حضور گسترده و پرشوری از سوی مردم در راهپیمایی روز قدس، قابل اهمیت است.

وی ادامه داد: حضور این جمعیت عظیم برای مبارزه با اقدامات سلطه‌جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی مثال‌زدنی و امر نمونه‌ای است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: حضور گسترده مردم در روز قدس همبستگی و اتحاد ملت ایران را نشان داد.

قطعا عمر رژیم منحوس صهیونیستی تا کمتر از ۲۵ سال آینده به پایان می‌رسد

امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و آرمان‌های آن نشان دادند.

فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: ما روزشمار نابودی اسراییل را از بَر هستیم و قطعا عمر رژیم منحوس صهیونیستی تا کمتر از ۲۵ سال آینده به پایان می‌رسد.

پیام راهپیمایی امروز پیروزی جبهه حق بر باطل است

امیر «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه ملت ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کردند که هرگز سر تسلیم در برابر هیچ توطئه‌گر و تجاوزگری فرود نمی‌آورند، اظهار کرد: امروز که ما در تهران و ۹۰۰ نقطه از کشور عزیزمان شاهد راهپیمایی بزرگ ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی هستیم شاهدیم که همه اقشار ملت‌مان از همه طبقات حضور گسترده‌ای دارند؛ از جمله نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که با عشق و علاقه و داوطلبانه همراه با خانواده‌هایشان در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: همان‌طور که ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند در این موضع ضدصهیونیستی همه نیرو‌های مسلح، متحد و یکپارچه و همصدا هستند. ملت شریف ایران نیز با مقاومت و ایستادگی در صحنه‌هایی که کشور و نظام ما نیاز به اعلام قدرت انقلابی و مواضع انقلابی خودش دارد، حضور پیدا می‌کند.

سخنگوی ارتش بیان داشت: امروز ما در تهران و سایر شهر‌ها شاهد این هستیم که چهلمین سال راهپیمایی باشکوه ملت شریف ایران به خوبی و با شکوه هرچه تمام‌تر و بهتر از سال گذشته برگزار شد. امروز ملت شریف ایران مجددا همصدا شدند که به تمام جهان بگویند اگر مسلمانان جهان با هم متحد باشند هیچ دولتی نمی‌تواند بر علیه آن‌ها اقدام کند.

امیر تقی‌خانی، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی خود همواره توانسته‌اند در دفاع از آرمان‌ها نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور به خوبی بدرخشند و ملت شریف ایران نیز همچنان در صحنه هستند و با حضور خود این پیام را به همه جهان خواهند داد که تا زمانی که همه مردم مسلمان جهان دست در دست هم داشته باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند بر آن‌ها فائق آید.

سخنگوی ارتش گفت: بهترین پیام راهپیمایی امروز ملت شریف ایران پیام پیروزی حق بر باطل و صف آرایی جبهه حق در مقابل باطل و قطعیت پیروزی جبهه حق در مقابل باطل است و همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: شاهد فروپاشی اسرائیل جنایتکار و ابرقدرت‌های پوشالی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ملت ما با عزم و اراده قوی‌تر در صحنه‌هایی همچون روز قدس، پرشور حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما نیز در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران این قول را به ملت شریف ایران می‌دهیم که این ارتش انقلابی در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با پشتیبانی ملت تا آخرین قطره خون برای دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی جانفشانی خواهد کرد.

هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی کم می‌شود

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: ما امروز به خیابان‌های شهر آمدیم تا با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه روزشمار عمر منحوس رژیم نامشروع صهیونیستی در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش نصب شده است، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر این رژیم جنایتکار و کودک کش کم می‌شود.

خودباوری، درک عمیق انقلاب و دشمن‌شناسی راه برون‌رفت از فشار روانی دشمن است

سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یک اشتباه راهبردی است و طبیعتا این اشتباه بزرگ باعث انسجام بیشتر در امت اسلام شده است.

وی افزود: همچنین تفاوت روز قدس امسال با سال قبل در این است که ما با نتیجه برجام مواجه شدیم و بروز و ظهور دشمن بیش از گذشته باعث شده است مردم با انگیزه‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

سردار غیب پرور در پاسخ به این سئوال که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره تلاش دشمن برای اعمال فشار روانی و دلسرد کردن مردم از انقلاب، راه مقابله با آن فشار‌ها چیست اظهار کرد: یک بخش از این موضوع به دولتمردان بر می‌گردد، آن‌ها باید استقامت و مقاومت را در خود نهادینه کنند و ما اگر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم پیروز خواهیم شد و تجربه نشان داده هرگاه در صحنه ایستادگی کرده ایم و پیروزی از آن ماست.

وی تصریح کرد: راه دیگر مقابله ملت است آن‌ها باید بدانند که در ۴۰ سال گذشته بزرگترین عامل فتح و پیروزی مقاومت مردم و ایستادگی آن‌ها در مقابل دشمن بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید برای مقابله با فشار‌های روانی دشمن مسیر خودباوری، درک عمیق انقلاب و دشمن شناسی را به عنوان راه برون رفت از تحریم‌های بی رحمانه آمریکا طی کنیم.

باید با رژیم وحشی صهیونیستی به زبان خودش سخن گفت

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده قرازگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه حضور تهرانی‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال، دندان شکن است، گفت: ملت ایران به هیچ عنوان از آرمان فلسطین کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه زن و کودک در میان همه اقوام، مذاهب و مکاتب جایگاه ویژه‌ای دارند، افزود: رژیم جعلی و وحشی صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌پناه رحم نمی‌کند و باید با آن به زبان خودش یعنی زبان زور سخن گفت.

کسانی که درباره قدرت موشکی ایران با غرب هم‌صدا هستند، فهم ندارند

سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، درباره مطرح شدن برخی سخنان پیرامون توان موشکی کشور اظهار داشت: کسانی که درباره قدرت دفاعی موشکی و امنیت کشور با غرب هم‌صدا هستند یا فهم ندارند و یا اینکه در جبهه آن‌ها هستند.

وی درباره اقدام آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی گفت: این اقدام نشان دهنده وحشت آن‌هاست. آمریکا همه جبهه‌ها را یکی بعد از دیگری از دست داده است و با این کار‌های سمبلیک می‌خواهند امیدی به جبهه کفر بدهند؛ اما این اقدامات نتیجه نمی‌دهد.

سردار حاجی زاده در پایان تاکید کرد: بهترین اقدام مسلمانان در این زمان حفظ وحدت است که اگر این اتفاق رخ بدهد، مطمئناً رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

در آینده نه‌چندان دور شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

سردار سرتیپ «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقاومت زنده و پرشور و در مسیر تحقق اهداف پیروز بوده و خواهد بود.

وی افزود: مقاومت پشتیبانان بزرگی در دنیا دارد؛ ملت ایران از جمله پشتیبانان بزرگ مقاومت هستند. مردم فلسطین تا آخر روی حمایت‌های ملت ایران حساب باز کرده‌اند.

رئیس دانشگاه دفاع عالی ملی تاکید کرد: مقاومت امروز در مسیر پیروزی گام‌های بزرگی برداشته و رو به جلو است. با توجه به مشکلات متعددی که رژیم صهیونیستی در داخل با آن مواجه است و همچنین نفرت جهانی که علیه آن شکل گرفته و با توجه به قدرت روز‌افزون محور مقاومت بی‌تردید در آینده نه‌چندان دور شاهد فروپاشی اسرائیل خواهیم بود.

مسلمانان اجازه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس را نخواهند داد

سردار سرتیپ «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیطان بزرگ با همکاری عربستان و کشور‌های مرتجع منطقه حرکت جدیدی را برای تثبیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی آغاز کرده است. انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس گامی در راستای اجرای همین طرح صهیونیستی است.

وزیر سابق دفاع تاکید کرد: یقیناً ملت‌های مسلمان و ملت فلسطین اجازه نخواهند داد که توطئه شوم آنان در خصوص انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به نتیجه برسد و این حرکت عظیم ملت ما و دیگر ملل جهان پیام شکست سیاست‌های استکباری - صهیونیستی را به سیاستمدار تاجری که نه امنیت و نه تاریخ را می‌داند، خواهد رساند.

همچنین سردار «اسماعیل قاآنی» جانشین نیروی قدس سپاه، امیر «عطاالله صالحی» جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر «عزیز نصیرزاده» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار «حسین اسداللهی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ سپاه حضرت محمد رسول الله و سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از دیگر چهره‌های نظامی حاضر در مراسم روز قدس 1397 هجری شمسی در تهران بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397 ، کدخبر: 425566 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین