پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
استاندار خراسان رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و کارایی لازم برای حل مشکلات مردم و جامعه را دارد.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و کارایی لازم برای حل مشکلات مردم و جامعه را دارد.
 علی رضا رشیدیان در دیدار با تعدادی از علمای استان با تاکید بر اینکه مدیران در دستگاه های اجرایی برای توفیق خدمت بهتر به مردم نیازمند دعای خیر و نصایح عالمان دینی هستند اظهار کرد : انتظار است ما را از هدایت های خود در این مسیر محروم نکنند.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان از طرق مختلف به ویژه شبکه های مجازی سعی در ایجاد اختلاف و شبهه افکنی در بین مردم دارند، نقش علما برای تبیین موضوع و رفع شبهات تعیین کننده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط حساس کشور و جهان اسلام به ویژه با روی کار آمدن رئیس جمهور نابخرد آمریکا، خاطر نشان کرد: ترامپ همواره با اسلام دشمنی داشته و دارد و نماد آن تغییر سفارت کشورش از تلاویو به بیت المقدس است.

رشیدیان ادامه داد: آمریکا از هیچ اقدام مذبوحانه ای برای فشار به ملت ایران کوتاهی نمی کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب ستاد جنگ خود را از وزارت خزانه  داری خود دنبال می کند.

وی گفت: به دنبال فشارهای اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران، دولت با اتخاذ تدابیر اقتصادی صحیح از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری کرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: تامین کالاهای اساسی و تامین ارز مورد نیاز کشور از سوی دولت موجب شد تا از افزایش غیر متعارف قیمت ها در سطح بازار جلوگیری شود.

رشیدیان اظهار داشت: علی رغم تمام کارشکنی های دشمنان، حجم صادرات و واردات استان در سه ماه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت سال قبل افزایش داشته است.

وی گفت:  سال گذشته نیز ۱۷ درصد اشتغال کشور معادل حدود ۱۲۴ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی محقق شد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری و همدلی دولت و بخش خصوصی، گفت: علی  رغم تمامی اقدامات موثری که در حوزه اشتغال و کارآفرینی صورت گرفته، هم اکنون ۲۶۰ هزار نفر جویای کار در استان وجود دارد که با توجه به ظرفیت های بی نظیر و موجود باید برای رفع این چالش برنامه ریزی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397، کدخبر: 716364 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
اگر بر طبق گفته های رهبر انقلاب عمل کنیم و به تولید ملی بها بدهیم به راحتی میتوان این کار را انجام داد
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
قطعا نظظام کارایی لازم رو داره اما مردم باید بیشتر در رای هاشون دقت کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین