پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۳۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
سپرده‌گذاران تعاونی منحله افضل توس که دارای سپرده بیش از یک میلیارد ریال بوده‌اند می‌توانند طبق جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی بانک آینده در قالب اطلاعیه شماره ۱۲، به شعب افتتاح کننده حساب خود مراجعه نمایند.

شعارسال: براساس اطلاعیه مورخ 1397/3/18 و ابلاغ کتبی مورخ 1397/03/20 بانک مرکزی ج.ا.ایران، از کلیه سپرده‌گذارانی که در تعاونی منحله افضل توس دارای سپرده بیش‌از یک میلیارد ریال بوده‌اند؛ دعوت می‌شود تا صرفاً مطابق برنامه و زمان‌بندی اعلام شده در جداول زیر، به همراه اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه و یا گواهی سپرده تعاونی اعتباری در حال تصفیه افضل توس و هم‌چنین مستندات مربوط به منشأ وجوه سپرده‌گذاری شده در تعاونی، به شعب افتتاح کننده حساب خود، مراجعه نمایند.
طبق اطلاعیه و ابلاغیه مذکور، روند پرداخت به این‌صورت است که سپرده‌گذاران محترم با مراجعه به شعب تعاونی منحله افضل توس و ارائه مدارک ذکر شده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام می‌نمایند و این درخواست‌ها پس از ارسال، توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران بررسی شده و درصورت تأیید درخواست مذکور، وجه تأیید شده توسط بانک آینده، پرداخت خواهد شد.
با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات به‌عمل آمده توسط بانک آینده (حتی در روزهای تعطیل هفته گذشته) و ایجاد آمادگی‌های لازم، امید است؛ این مرحله از کار نیز با موفقیت کامل انجام شده و سپرده‌گذاران محترم تعاونی، از این نظر، مشکلی نداشته باشند.
خواهشمند است؛ به منظور تسهیل امور و امکان پاسخ‌گویی به موقع به سپرده‌گذاران محترم، از مراجعه به شعب تعاونی، خارج از برنامه ابلاغ شده، خودداری گردد.


اطلاعیه بانک آینده درخصوص سپرده‌گذاران تعاونی


ضمناً، مرکز ارتباط بانک آینده به شماره تماس 27663200-021 در تمام اوقات شبانه‌روز، برای پاسخ‌گوئی، در دسترس سپرده‌گذاران محترم تعاونی افضل توس (درحال تسویه) می‌باشد.

لازم به توضیح است؛ آن دسته از سپرده‌گذاران محترمی که در زمان‌بندی اعلام شده فوق، موفق به تکمیل و ارائه مدارک خود نشده‌اند، می‌توانند؛ از تاریخ 1397/05/01 لغایت 1397/05/11 نسبت به تکمیل و ارائه مدارک مربوط، اقدام نمایند. پرداخت این دسته از سپرده‌گذاران، پس از تأیید بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، درتاریخ 1397/06/03، انجام خواهد شد.
از سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته انتظار دارد؛ با همراهی و همکاری هرچه بیشتر، خدمتگزاران خود در بانک آینده را برای انجام این مسئولیت مهم یاری فرمایند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 21 خرداد ، 1397 ، کدخبر: 1747143، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
اقعا امیدوارم که مردم به حق حقوق خودشون برسن...چه راحت میشه سر مردم ایران رو کلاه گذاشت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
کی میشه که تمامی بانک ها از این حالت ربوی خارج بشن و به بانکداری اسلامی برسیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین