پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹
ما شهروندان شهرستان خمینی شهر انسان هايي صلح دوست و حق طلب هستیم.شهرما زادگاه انسان هاى صلح طلب، آزاده، دانشمند و هنرمند است. شهر ما شهر خیریه ها و مردمان خیراندیش و نیکوکار است.
شعارسال: جمعی از مردم خمینی شهر متن زیر را منتشر کردند:

مردم جهان، هموطنان گرامی و اتباع عزیز افغانستان درود بیکران برشما

ما شهروندان شهرستان خمینی شهر انسان هايي صلح دوست و حق طلب هستیم.شهرما زادگاه انسان هاى صلح طلب، آزاده، دانشمند و هنرمند است. شهر ما شهر خیریه ها و مردمان خیراندیش و نیکوکار است.

نسان هاى شریف و افتخارآفرینی چون اصغر فرهادی افتخار سينمای جهان، فیض الاسلام شارح بزرگ نهج البلاغه، پروفسورمیردامادی پزشک انسان دوست و معتبر،محمدتقی داورپناه خیربزرگ مدرسه ساز وصدها شخصیت برتر جهانی درشهرما متولدشده و رشدیافته اند.

بیمارستان خیر ساز ساعی به دست مردمان شهر ما درحال ساخت است. ما در جنگ هشت ساله جانانه از میهنمان دفاع کردیم و بیشترین تعداد شهید را نثار آرمانمان نمودیم.

ما در 35 سال جنگ و آوارگی اتباع افغانستان با روى باز از آوارگان استقبال کردیم و سال ها در کنار آنها با مهر و برادرى زندگی کردیم. حال چطور به چنین مردمانی تهمت ضد انسانى و خشونت ورزی نسبت داده می شود؟

اگر درشهر ما مانند بسیاری دیگر از شهرها و کشورها گهگاه اتفاق ناگوار و فجایع انسانی رخ می دهد بایستی با استفاده از فکر اندیشمندان و روانشناسان و جامعه شناسان به درمان جامعه و روان پریشى هايش پرداخت نه این كه با جنجال و هیاهو و دشنام هزاران انسان شریف یک شهر و کشور را به باد انتقاد و انتقام گرفت. سوالی مهم ذهن ما را مشغول کرده است، شما جواب دهید:

چرا اخبار منفی شهر ما چون بمبی هولناک ناگهان عرصه ی گیتی را در می نوردد اما افتخارآفرینی های همشهریان مان را هیچ کس به نام شهرمان نمی گذارد؟

ما مردمان خمینی شهر، شهر مهربين، شهر آفتاب فروزان. ضمن ابراز تاسف عمیق نسبت به فاجعه ی تجاوز به دختر خردسال تبعه ی افغانستان و آزردگی روحی روانی بر اتباع کشور دوست و همسایه مان از شما می خواهیم که به نام انسانیت و به نام شرف در کنار ما بمانید و به ما یاری رسانید :

تا جامعه مان را درمان کنیم. تا این زشتی ها و پلیدی ها از جهان و از همه جوامع فارغ از نگاه قومیتی و دینی برچینیم.

تا جوانان مان را از هر قوم و نژادی که هستند شادی بخشیم. تا به مسوولان و نمایندگان مان بفهمانیم که طالب جنگ و خشونت و نابودی هیچ قوم و ملتی نیستیم .

تا همچون گذشته دختران و پسران شهرمان را از هر قوم و نژادی در کنارهم دوست بداریم. مردمان جهان، ما انسانیم و عاشق راستین انسانیت. ما همچون شما شهروند جهانیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از وب سایت اطلاع رسانی مخبر ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397 ، کدخبر: 969778 ، www.mokhbernews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
انقدر فرهنگ ایرانی دچار ننگ شده که ادم روش نمیشه هیچ جا بگه من ایرانی هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین