پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
شرکت ام تی ان اعلام کرد، پس از آنکه شرکت ترکسل دعوایی ۴.۲ میلیارد دلاری علیه فعالیت های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است.

شعار سال: شرکت ام تی ان اعلام کرد، پس از آنکه شرکت ترکسل دعوایی 4.2 میلیارد دلاری علیه فعالیت های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است.

شرکت ترکسل مدعی است گروه ام تی ان آفریقای جنوبی به لطف پرداخت رشوه و اعمال نفوذ متخلفانه توانسته مجوز فعالیت در شبکه تلفن همراه ایران را که قبلا به شرکت ترکسل واگذار شده بود، از آن خود کند. ام تی ان این ادعاها را رد می کند.

شرکت ام تی ان در بیانیه ای اعلام کرد: «ام تی ان همچنان ادعای ترکسل را فرصت طلبانه، سوء استفاده از فرآیند دادگاه، بی پایه و بدون وجاهت قانونی می داند.» با این حال ام تی ان اضافه کرده که با مقامات قضایی آفریقای جنوبی در مورد این پرونده همکاری می کند.

شرکت ترکسل که مقر آن در استانبول قرار دارد، در سال 2012 از گروه ام تی ان نزد دادگاه های آمریکا شکایت کرد. یک سال بعد ام تی ان این دعوا را در آمریکا پس گرفت و در آفریقای جنوبی دعوای جدیدی طرح کرد. از آن زمان تاکنون این پرونده در سیستم قضایی آفریقای جنوبی در حال رسیدگی است. یک سال پیش، یک دادگاه آفریقای جنوبی اجازه داد که این پرونده به دادگاه برود.

این پرونده در آفریقای جنوی که به گفته وکیل شرکت ترکسل، جلسه استماع آن احتمالا تا پایان امسال برگزار خواهد شد، پنجمین پیگرد قضایی شرکت ترکسل علیه ام تی ان بر سر موضوع فعالیت این شرکت در ایران است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار 16خرداد 97، کدمطلب:276854، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین