پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
روند توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کشور پس از پایان تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند و قرار گرفتن این پالایشگاه در مدارتولید، به روال عادی بازگشت.

شعار سال: خروج موقت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند برای انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید، برای مدتی، حجم عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت را کاهش داد که اکنون این مشکل رفع شده است. تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه‌ها به طور دوره‌ای و با هدف بهسازی و بالا نگه‌داشتن کارایی این پالایشگاه انجام می‌شود و امری عادی در مجتمع‌های صنعتی به شمار می‌رود.

گاز مایع بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان وارد بورس شد

نخستین محموله گاز مایع پالایشگاه ستاره خلیج فارس با حجم دو هزار تن در تالار بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه و با قیمت 585 دلار در هر تن معامله شد. با شتاب گرفتن روند ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان شناخته می‌شود، عرضه محصولات تولیدی این پالایشگاه در بازارهای داخلی و صادراتی، افزایش یافته است. بر این اساس، بتازگی عرضه گاز مایع این پالایشگاه در بازارهای مصرف آغاز شده که از طریق بورس انرژی انجام می‌شود. بنا بر اعلام بورس انرژی، سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی با تشریح جزئیات عرضه گاز مایع این پالایشگاه، گفت: نخستین معامله گاز مایع تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به حجم دو هزار تن در بورس کالا انجام شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 21 خرداد 97، کد مطلب: 469981، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین