پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
ایده پردازی و خلاقیت در جهت توسعه سرانه ورزش و همگام نمودن سایر نهادها و دستگاه های اجرایی برای تحقق این امر یک ضرورت است.
شعار سال: ایده پردازی و خلاقیت در جهت توسعه سرانه ورزش و همگام نمودن سایر نهادها و دستگاه های اجرایی برای تحقق این امر یک ضرورت است.
در این دیدار مصطفی سالاری به نقش ورزش در سلامت اجتماعی اشاره نمود و اظهار داشت: توجه به ورزش های ارزان قیمت گامی در جهت عمومی سازی آن است.

وی فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای ورزش های ارزان قیمت را رویکردی واقع گرایانه در جهت تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی خواند و افزود: توسعه ورزش های همگانی از شهر تا روستا باید جدی تر پیگیری شود.

سالاری خاطرنشان کرد:ورزش های همگانی تاثیر مهمی در آرامش اجتماعی و یکپارچگی مردم در جامعه دارد و هزینه زیرساختی آن اندک بوده و تامین آن به سهولت امکان پذیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردمان این استان به مباحث ورزشی علاقمند هستند،تلاش جمعی مسئولان بخش های مختلف از جمله فرمانداران،شهرداران،دهیاران و فعالان ورزشی را الزامی برای تعالی ورزشی استان قلمداد نمود .

وی یادآور شد:شرایط اقلیمی گیلان ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی نیز فراهم کرده که با تمرکز بر جوانب این امر می توان مشکلات زیرساختی برای برخی از شاخه های ورزشی را مرتفع ساخت.

استاندار گیلان گفت:نباید محدود به فضای بسته و اجرای پروژه های زیرساختی شویم بلکه باید با ایده پردازی و همگام نمودن سایر نهادهای دولتی و خصوصی نسبت به توسعه ورزش های همگانی در رده های سنی مختلف و تمامی سطوح جامعه گام برداریم.

سالاری همچنین به انتصاب اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران در استان گیلان اشاره نمود و افزود:نگاه دولت تدبیر و امید به بانوان و بهره گیری از توانمندی های آنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال قابل تقدیر است و می تواند موجب امیدافزایی در جامعه شود.

امیررضا خادم نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت های گیلان و فراهم بودن امکان توسعه در همه بخش ها به ویژه ورزش اظهار داشت:استان گیلان در حوزه زیرساختی پتانسیلی مطلوب دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند تصریح نمود:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است و در این بین بانوان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.

خادم خاطرنشان کرد:توجه به جایگاه مدیریتی بانوان امری مهم در تعالی بخشی اجتماعی قلمداد می شود و انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و امور جوانان نشان از اهمیت این مسئله در دولت تدبیر و امید است.

در پایان معاون حقوقی ،پارلمانی و اموراستانهای وزارت ورزش وجوانان افزود: اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران در استان گیلان منصوب شده و به یقین با دشواری هایی مواجه خواهد بود که در سایه هم افزایی جمعی و حمایت های استاندار محترم مرتفع می شود.

مریم بخشی اولین مدیرکل زن استانی تاریخ ورزش ایران است که طی روزهای گذشته با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397، کدخبر: 716575 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
وقتی جلوی فکر بچه هارو در مدرسه می گیریم و اجازه نبوغ بهشون نمیدیم قطعااا نباید در سطوح بالاتر همچین انتظاری داشته باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین