پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۱۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
غلامحسین اسماعیلی در دومین نشست شورای قضائی استان تهران هفته قوه قضائیه را فرصت مناسبی برای آشنایی با نقطه نظرات و دیدگاه‌های مردم نسبت به دستگاه قضایی عنوان کرد.
شعارسال:  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در دومین نشست شورای قضایی ابن استان، هفته قوه قضائیه را فرصت مناسبی برای آشنایی با نقطه نظرات و دیدگاه‌های مردم نسبت به دستگاه قضایی عنوان کرد.

این مقام قضایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و تبریک پیشاپیش بمناسبت عید سعید فطر و همچنین قدردانی از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس علیه جنایات رژیم منفور صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین که وقایع سیاسی رخداده اخیر از جمله خروج ترامپ از برجام به عظمت آن افزوده بود.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) با این مضمون اشاره کرد که اگر بندگان خدا میدانستند که ماه رمضان نسبت به سایر ماه‌ها چه برکاتی در بردارد، آرزو می‌کردند ایکاش این ماه، یک سال بود و اظهار داشت: ماه خدا و ضیافت الهی رو به اتمام است و ما واپسین روز‌های آن را سپری می‌کنیم، امید است خداوند متعال به عظمت این ایام، همه ما را مشمول رحمت و غفران خویش قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این هفته بی تردید فرصت مناسبی است برای ارائه خدمات دستگاه قضایی و تأثیرگذاری آن در زندگی مردم و ارکان نظام و همچنین آشنا شدن با نقطه نظرات و دیدگاه‌های آحاد جامعه نسبت به عدلیه، لذا لازم است مطابق دستورالعمل اجرایی صادره از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه و با بکارگیری کلیه ظرفیت‌های قانونی موجود و با برنامه ریزی دقیق در جهت تحقق اهداف یاد شده گام برداریم.

در ادامه نشست، ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان تهران به ریاست معاون فرهنگی رئیس کل و دبیری مدیر روابط عمومی و ارتباطات و نمایندگان واحد‌های قضایی و ادارات کل تابعه قوه قضائیه تشکیل شد و بند‌های مندرج در متن دستوالعمل اجرایی بدقت مطالعه و بررسی نقطه نظرات کارشناسی ارائه شد و در نهایت مواردی نیز به تصویب رسید و مقرر شد طی چند روز آینده ستاد استانی با تشکیل جلسات منظم نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کند.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس مباحث کارشناسی در مورد برخی مشکلات مطروح ارائه شد که مصوباتی را نیز در پی داشت.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 22خرداد 1397 ، کدخبر:  426674،www.mizanonline.com  

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
قوه قضاییه ما در بسیار از جاها خوب عمل نکرده و نیاز به اصلاحات دارد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
واقعا مردم همیشه میتونن میزان و میعار باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین