پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: تروریست های «ارتش آزاد سوریه» به کمک نیروهای اطلاعاتی آمریکا در حال تدارک حمله شیمیایی جدید برای توجیه حمله دوباره به سوریه هستند.

شعارسال: «ایگور کوناشنکوف» افزود: آنان درحال طرح ریزی فتنه جدیدی با استفاده از گاز کلر در استان دیرالزور سوریه هستند تا بهانه جدیدی به دست ائتلاف آمریکایی برای حمله به مواضع دولتی سوریه بدهند.

وی توضیح داد: براساس اطلاعات بدست آمده از سه کانال مستقل در سوریه گروهی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» به کمک نیروهای عملیات ویژه آمریکایی در حال طراحی این نقشه است.

کوناشنکوف تاکید کرد: وزارت دفاع روسیه مانند قبل و بار دیگر نسبت به چنین اقدامات و طرح هایی که باعث بی ثبات شدن اوضاع در سوریه می شود، هشدار می دهد.

آمریکا، انگلیس و فرانسه صبح شنبه 25 فروردین ماه با دستاویز قراردادن ادعای استفاده از تسلیحات شیمیایی در دوما، توسط دولت سوریه، برخی مناطق این کشور را تحت حمله موشکی قرار دادند که 70 درصد این موشک ها توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری ومنهدم شد.

روسیه چند هفته پیش از این حمله اعلام کرده بود که برخی کشورهای غربی در نظر دارند با صحنه سازی حمله شیمیایی در سوریه و دستاویز قرار دادن آن، به سوریه حمله کنند، اتفاقی که مدتی بعد رخ داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:21خرداد1397 ، کدخبر: 413308: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
نقشه این ها عملی نخواهد شد , امیدواریم زود تر دست این ها رو بشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین