پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
یکی از مسائل امروزی اینکه، زندگی خیلی از خانواده ها تلویزیون محور شده و حتی نحوه چیدمان دکور منزل ها به سمت آن می باشد. همچنین ساعت صرف غذای ما همراه با کودکان با برنامه های تلویزیونی تنظیم می شود.

شعارسال: یکی از مسائل امروزی اینکه، زندگی خیلی از خانواده ها تلویزیون محور شده و حتی نحوه چیدمان دکور منزل ها به سمت آن می باشد. همچنین ساعت صرف غذای ما همراه با کودکان با برنامه های تلویزیونی تنظیم می شود.

صرفنظر از تأثیر گذاری منفی بسیاری از سریال های مخصوص بزرگسالان بر کودکان، حتی برخی اخبار را هم نباید در کنار کودکان رصد کنیم. زیرا با این وصف اجازه نمی دهیم آنها کودکی کنند.

این در حالی است که در دهه گذشته به طور معمول میانگین کمتری در خانه ها از رسانه هایی مانند اینترنت و تلفن همراه استفاده می شد و در وقت گذاردن برای اعضای خانواده اهتمام بیشتری صورت می گرفت. در واقع استفاده بهینه تری از اوقات در منزل، وجود داشت و از کنار هم بودن و توجه به اعضای خانواده لذت بیشتری برده می شد.

بنابراین وضعیت موجود، بعضاً کودکان و نو جوانان را به بلوغ زودرس نزدیک کرده و از این رهگذر الگوهای ذهنی اوّلیه آنان به سوی مسائل نامطلوبی دلالت می شود که، به راحتی می توان آینده نه چندان دور آنان را حدس زد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت حقوق و زندگی، تاریخ انتشار:- ، کدخبر: - : www.hoghooghvazendegi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین