پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
استاندار مرکزی گفت: دولت با هدف ایجاد روند روبه رشد در تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال و کاهش بیکاری با بخش خصوصی در زمینه های مختلف مشارکت دارد.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: دولت با هدف ایجاد روند روبه رشد در تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال و کاهش بیکاری با بخش خصوصی در زمینه های مختلف مشارکت دارد.

 سید علی آقازاده پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم امضای قرار داد مشارکت در تولید کیت های تشخیص بیماری های یون و بروسلوز در گاو وگوسفند باحضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اراک اظهار داشت: مشارکت دولت با بخش خصوصی از جمله سیاست های موثر و تاثیر گذار دولت تدبیر و امید است که به رونق اقتصاد وکسب وکار و تحقق آرمان های اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

وی افزود: امروز یکی از کارهای تحقیقاتی بزرگ موردنیاز در بخش دامپروری در استان مرکزی در حال تحقق یافتن است و از این اتفاق بزرگ در مرکزی استقبال می کنیم.

آقازاده بیان داشت: امیدواریم همه فعالیت هایی که برعهده دولت قرار دارد، بتوانیم به بخش خصوصی و جوانان با آتیه کشور و شرکت های دانش بنیان واگذار کنیم و همانگونه که همیشه شعار می دهیم این موارد در رشته های مختلف علمی و تحقیقاتی در کشور شکل بگیرد و تحقق پیدا کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استانداری و سازمان جهاد کشاورزی مرکزی، حتما در این موضوع و هر موضوع علمی و تحقیقاتی که لازم باشد مشارکت می کند.

گفتنی است در پایان سه قرار داد مشارکت در تولید کیت های تشخیص بیماری های یون و بروسلوز در گاو و گوسفند، بین شرکت رازی و موسسه مربوطه با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به امضا رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 4320025 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
فکر کنم نه دولت را خوب می شناسه و نه مردم را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
دولت اگه انقلابی عمل کنه هیچ مشکلی نهخواهیم داشت
تا 1400 همراه با گرونی و فقر
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین