پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مدیرکل گمرک آستارا خبر منتشر شده در برخی رسانه ها تحت عنوان انهدام باند قاچاق خودروهای خارجی در آستارا را تکذیب کرد .
شعار سال: مدیرکل گمرک آستارا خبر منتشر شده در برخی رسانه ها تحت عنوان انهدام باند قاچاق خودروهای خارجی در آستارا را تکذیب کرد .

رسول امیدی درباره خبر منتشر شده توسط برخی از خبرگزاری ها در فضای مجازی مبنی بر کشف و توقیف چهار دستگاه خودرو خارجی، اظهار کرد: بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که خودروهای فوق به صورت قانونی و تحت رویه ورود موقت از طریق گمرک مرزی آستارا وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند و علت توقیف خودروها عدم مراجعه مالکان خودرو به واحد شماره گذاری نیروی انتظامی جهت اخذ و نصب پلاک گذر موقت یا استفاده افراد غیر مجاز (اتباع ایرانی) از خودروها در داخل کشور بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ نوع قاچاق خودرویی در گمرک مرزی آستارا اتفاق نیافتاده و از نظر گمرک تمام اقدامات انجام شده از سوی طرفین کاملا قانونی است، افزود: موضوع قاچاق خودروهای خارجی از نظر مقررات گمرکی منتفی است و این خودروها تحت رویه ورود موقت، پس از انجام تشریفات گمرکی و صدور پروانه الکترونیک معتبر وارد کشور شده اند و ادعای قاچاق بودن این خودروها رسما تکذیب می شود.

مدیر کل گمرک آستارا با اشاره به فعالیت های قانونی این گمرک مرزی پرتردد و فعال کشور تصریح کرد: در صورت وقوع هرگونه تخلف مطمئنا با افراد سودجو برخورد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 4319970 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین