پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که از جمله این مشکلات کمبود نقدینگی است.
شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که از جمله این مشکلات کمبود نقدینگی است.
سیدحامد عاملی صبح امروز در دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت:‌ در حال حاضر برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که از جمله این مشکلات کمبود نقدینگی بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف استان و نیز بانک‌ها در زمینه تامین نقدینگی برای این واحدها تلاش و اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش همکاری بانک‌ها در رونق تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بیان کرد: انتظار می‌رود پرونده واحدهایی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی و ارجاع می‌شوند در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده و همکاری لازم با متقاضیان دریافت تسهیلات انجام شود تا ین امر زمینه‌ساز توسعه تولیدات و اشتغال در استان شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر لزوم مکان‌یابی مناسب برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در سطح استان بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه از مشاوران متخصص و باسواد استفاده شود تا با مکان‌یابی مناسب این واحدها راه‌اندازی شده و زمینه برای رونق فعالیت‌های آنها با این امر فراهم شود.

عاملی توجه به کیفیت ماشین‌آلات مورد استفاده در واحدهای تولیدی به ویژه ماشین‌آلات وارداتی و استفاده از مشاوران مجرب و متخصص را در زمینه‌های مختلف برای واحدهای تولیدی را ضروری دانست و گفت: انتظار ومی‌رود صاحبان واحدهای تولیدی به این موارد توجه و دقت لازم را داشته و در زمینه تامین سرمایه در گردش نیز برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند تا تولیدات آنها مختل نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بررسی مشکلات پنج واحد مرغداری قدیمی در اردبیل و معرفی این واحدها به بانک برای دریافت تسهیلات و تامین نقدیگی تصریح کرد: رونق فعالیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان راهکار توسعه اشتغال در منطقه به شمار می‌رود که باید برای تحقق این مهم از این واحدها حمایت‌های لازم را داشته و زیرساخت‌های حل مشکلات آنها را فراهم سازیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 1748881 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
بانک های ما پس دارن چیکار میکنن؟ واقعا یکی بیاد برای من فایده بانک های ایرانی و مزایای وجودیشون رو به شکل یک درس گفتار توضیح بده
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
بانک ها پس چیکار میکنن؟تولید کننده باید در کانون توجه قرار گیرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین