پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر شیراز از احتمال فرونشست در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد.
شعار سال: نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر شیراز از احتمال فرونشست در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد.
 قاسم مقیمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست اظهار داشت: رکن اصلی فعالیت‌های شهری باید در راستای بهبود وضعیت زیستی شهروندان باشد چراکه افزایش مشارکت آن‌ها را در مدیریت شهری در پی دارد.

وی گفت: حساس کردن جامعه به موضوعات زیست محیطی باید به عنوان یک چالش مهم و به پویش همگانی تبدیل شود تا بتوانیم مسئولان و تمامی متولیان مربوطه را به این امر دعوت کنیم تا به فرهنگ تبدیل شود.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت شورای شهر شیراز افزود: به دلیل توسعه غیرعلمی و برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیازمند تغییر و تحولات جدی هستیم، چراکه در حال حاضر از طبیعت به صورت یک طرفه استفاده و به آن آسیب وارد می‌‌شود.

وی از احتمال فرونشست در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: توسعه غیر علمی اقدامی دیگر در راستای مقابله با محیط زیست است و چنانچه در حفاری و ساخت‌وسازها به موضوع محیط زیست توجه نشود احتمال فرونشست وجود دارد.

سیروس پاک فطرت، عضو شورای شهر نیز اظهار داشت: شهرداری شیراز به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که از منابع آبی  زیاد استفاده می‌کند باید مدیریت بحران آب را مد نظر قرار دهد و از انجام چمن‌کاری  در پروژه‌های شهری پرهیز داشته باشد.

این عضو شورا با بیان اینکه فارس در وضعیت حاد کم‌آبی قرار دارد که 6 شهر آن با مشکل جدی‌تری روبه‌رو است افزود: ضروروی است مسئولان برای مقابله با این مهم دستگاه‌های آب شیرین‌کن و نصب شیرهای کاهنده آب در تمامی مراکز اداری را به عنوان یک ابلاغیه در دستور کار قرار دهند تا مصرف بهینه آب به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 1749046 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
تو ایران که ما این همه پتانسیل بی نظیر علمی داریم این خبر ها واقعا خنده داره!
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
باید ساز و کار بهتری برای هماهنگی بیشتر وزارت راه و شهر سازی و اداره محیط زیست برقرار بشه تا شاهد این کار های غیر متخصصانه نباشیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین