پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۴۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
در رونوشت نامه بانک مرکزی، صریحا نام "درخشنده" به عنوان سرپرست بانک شهر درج شده اما روابط عمومی بانک مذکور، پورزندی را مدیرعامل بانک دانسته است.

شعار سال: یکی از خبرهای مهمی که طی روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی مطرح شده، موضوع برکناری مدیرعامل بانک شهر بود که اخبار ضد و نقیض فراوانی در این خصوص مطرح و اینگونه بیان می شد که حسین محمد پورزندی پس از سالها مدیریت این مجموعه، موظف به کناره گیری شده است.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه بالاخره نامه 22 خردادماه یک نهاد مسئول در بانک مرکزی خطاب به پورزندی منتشر و مشخص شد این ماجرا تا حد زیادی صحت دارد. بر اساس این نامه که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، با رد ادعای موافقت با تداوم حضور وی در سمت مدیرعاملی بانک شهر تا زمان برگزاری مجمع عمومی آن بانک، تاکید شده این ادعای مطرح شده، با توجه به مدارک مکتوب نزد بانک مرکزی، مردود است.

در عین حال، این نامه با یادآوری نامه های مورخ 23 اردیبهشت و 16 اردیبهشت مبنی بر لزوم کناره گیری و استعفای پورزندی از عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی بانک شهر، از "تعلل عامدانه" وی در اجرای این مهم، انتقاد شده است.

بانک شهر

نهاد مسئول در بانک مرکزی همچنین متذکر شده است که به موجب بند "پ" ماده 21 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، ادامه تصدی مدیرانی که صلاحیت آنها از سوی بانک مرکزی سلب شده، در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی است.

به گزارش صبحانه، نکته جالب آن است کهعلی رغم نامه صریح بانک مرکزی،پورزندی در خبری که توسط روابط عمومی بانک شهر، طی ساعات گذشته با سمت مدیرعامل بانک شهر برای رسانه ها ارسال کرده،با اشاره به ضرورت پیروی از اخلاق رسانه ای در جامعه خبری ، تصریح کرده: "اخلاقا نمی بایست در این شرایط خاص بنگاه های اقتصادی را با نشر مطالب نادرست با مشکل مواجه کنیم."

دستور صریح بانک مرکزی برای برکناری مدیرعامل «بانک شهر»/ پورزندی:

مدیرعامل بانک شهر همچنین با اشاره به نامه بانک مرکزی به این بانک گفته: بعد از ارسال نامه از بانک مرکزی بلافاصله با معاونت محترم نظارت مذاکره ومستندات خواسته شده ارسال گردید و قطعا هیج مشکلی در روند خدمت رسانی این بانک بوجود نخواهد آمد.

این در حالی است کهدر رونوشت نامه بانک مرکزی، صریحا نام "درخشنده" به عنوان سرپرست بانک شهر درج شده اما روابط عمومی بانک مذکور، پورزندی را مدیرعامل بانک دانسته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبحانه آنلاین، تاریخ انتشار 22 خرداد 97، کدمطلب:۱۶۵۵۷۶، www.sobhanehonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
با توجه به خدمت رسانی بانک شهر و مراجعه چندین باره خودم به شعب مختلف این بانک فکر نمیکردم هیچ وقت مدیر نالایقی داشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین