پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
وحید مبین مقدم می‌گوید: طبق پیش‌بینی صورت گرفته مقررشده تا 3 الی 4 ماه آینده ساعت سرویس‌دهی خط 2 متناسب با افزایش تقاضای سفر و استقبال شهروندان از قطار شهری - مانند خط یک - تا ساعت 22 افزایش یابد و زمان رسیدن قطار به ایستگاه به کمتر از 10 دقیقه کاهش پیدا کند

شعارسال: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خبرهای خوشی برای مترو سواران دارد و از افزایش ساعات سرویس‌دهی خط 2 قطار شهری خبر می‌دهد.

وحید مبین مقدم می‌گوید: طبق پیش‌بینی صورت گرفته مقررشده تا 3 الی 4 ماه آینده ساعت سرویس‌دهی خط 2 متناسب با افزایش تقاضای سفر و استقبال شهروندان از قطار شهری - مانند خط یک - تا ساعت 22 افزایش یابد و زمان رسیدن قطار به ایستگاه به کمتر از 10 دقیقه کاهش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۲ نیازمند افزایش تقاضای سفر و استقبال بیشتر همشهریان از این سامانه ایمن، سریع و باصرفه است، خاطرنشان می‌کند: قطعاً در راه‌اندازی سیستم مترویی در مشهد، توجه به موضوع کاهش آلودگی هوا و استفاده همگان از سیستم‌های حمل‌ونقلی پاک موردتوجه بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تأکید می‌کند: سرویس‌دهی خط دو قطار شهری مشهد به‌مراتب مانند خط یک افزایش پیدا خواهد کرد.

مبین مقدم به افتتاح خط دو قطار شهری مشهد هم‌زمان بازمستان سال 95 اشاره‌کرده و می‌گوید: زمان سرویس‌دهی این خط در ابتدا 7 تا 10 صبح بود. اما بعد از بهره‌برداری رسمی و اتصال خط دو و یک قطار شهری، ساعت سرویس‌دهی افزایش پیدا کرد و در حال حاضر این خط از 6 صبح تا 18 فعال است.

وی در خصوص ایستگاه‌های ناتمام خط 2، بیان می‌کند: 4 ایستگاه سلامت، الندشت، کوه سنگی و شهید کاوه هنوز به‌صورت کامل تکمیل‌نشده است. اما به‌محض اتمام عملیات عمرانی و تکمیل خط 2، این ایستگاه‌ها وارد مدار مسافر گیری خواهد شد و ساعات کار قطار شهری نیز به‌مراتب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد درعین‌حال خاطرنشان می‌کند: سیستم‌های مترویی استاندارد مشخصی دارد و حرکت قطارها بر مبنای نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی‌شده صورت می‌گیرد. از این‌رو تغییر ساعات قطار شهری نیز نیازمند به‌روزرسانی زمان حرکت قطار است و به‌محض درخواست و ارائه تقاضا برای تغییر، نمی‌توان این برنامه‌ریزی را تغییر داد.

وی در پاسخ به شبانه‌روزی کردن فعالیت قطار شهری نیز توضیح می‌دهد: در برخی نقاط دنیا سیستم مترویی شبانه‌روزی وجود دارد ولیکن به‌طورمعمول ارائه سرویس تا ساعت 22 صورت می‌گیرد. چراکه ضرورت دارد زمانی برای تعمیر و نگهداری از قطار شهری اختصاص یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تین نیوز، تاریخ انتشار:22خرداد1397 ، کدخبر: 167900: www.tinn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
مشهد به عنوان یه شهر زیارتی سرمایه گذاری بیشتری در زمینه خدمات عمومی لازم داره
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
هر چه خدمت بیشتر به مردم بکنید بدانید که جایگاه شما پیش خدا بالاتر خواهد رفت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین