پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
امسال به یکهزار و 500 نفر در لرستان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

شعار سال: «گودرز امیری» معاون استاندار لرستان افزود: در طرح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، لرستان به‌عنوان یکی از هشت استان پایلوت انتخاب شده است.
به‌گفته وی سهم لرستان از تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی در سال 96 معادل 5.4 میلیارد تومان بود که به یکهزار و 10 نفر تسهیلات پرداخت شد.
وی تصریح کرد: در قالب تفاهمنامه‌ای که در پاییز سال گذشته فیمابین این استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منعقد شد، مقرر شد به صورت مشارکتی 700 میلیارد تومان در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی، زیربنایی و محرومیت زدایی طی امسال و سال آینده سرمایه‌گذاری شود.
وی با اشاره به تسهیلات مناطق محروم با مشارکت بنیاد علوی، افزود: از سهم 40 میلیارد تومانی که مطابق تفاهمنامه و با عاملیت یک بانک ابلاغ شده تاکنون 83 طرح با مبلغ 34.4 میلیارد تومان مصوب شده که ازاین تعداد 67 طرح به مبلغ 18.2 میلیارد تومان عقد قرارداد یا پرداخت شده و تعداد 10 طرح نیز امسال با مبلغ 15.7 میلیارد تومان در مناطق روستایی و محروم استان در دست بررسی است. این طرح‌ها که عمدتاً طرح‌های اشتغالزا هستند تأثیر بسیار مفیدی در اشتغال مناطق کمتر توسعه یافته استان داشته و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با اجرای 10 طرح شاهد اشتغال سهم بیشتری از جوانان کارآفرین و جویای کار این مناطق باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با دستور استاندار سندی راهبردی به منظور اجرای طرح های اولویت دار استان طی چهارسال آینده (افق1400) تهیه شده که اجرای آنها نقش کلیدی در توسعه، بهبود زیرساخت ها و همچنین وضعیت اشتغال استان خواهد داشت. پیش بینی می شود، با اجرای طرح های اقتصادی سند فوق در چهار سال آینده بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود که می تواند زمینه اشتغال 10 هزارنفر را فراهم کند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار -، شماره: 470308


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین