پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۴۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
مجله فوربز لیست 100 نفر از ثروتمندترین افراد جهان، رشته تحصیلی و اولین شغل آنها را منتشر کرده است.

شعارسال: فوربز لیستی از ثروتمندترین افراد جهان منتشر کرده است که علاوه بر میزان ثروت این افراد، رشته‌های تحصیلی، اولین شغل، و نحوه ثروتمند شدن آنها را مشخص کرده است. اگر می‌خواهید پولدار شوید بهتر است در یکی از این رشته‌های مهندسی تحصیل کنید و به عنوان فروشنده مشغول به کار شوید.

این لیست براساس تحقیقات آژانس استخدامی بریتانیا به نام «ارون والیس» شکل گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که از 100 فرد ثروتمند جهان، 75 نفر از آنها مدرک دانشگاهی دارند و از این 75 نفر، 22 نفر در رشته مهندسی تحصیل کرده‌اند.

53 نفر از این 100 نفر از کار خانوادگی فاصله گرفته‌اند و مشغول کار دیگری شدند؛ شغل اول 19 درصد از این افراد فروشندگی و 17 درصد از آنها کارگزاری بورس بوده است. این درحالی است که شغل اول 17 درصد از 100 میلیاردر جهان، پایه‌گذاری تجارت‌های خودشان بوده است.

پنج رشته محبوب میلیاردرها

از میان 100 میلیاردر جهان، 22 نفر مهندسی، 16 نفر تجارت، 11 نفر اقتصاد و امور مالی، شش نفر حقوق و چهار نفر علوم کامپیوتری خوانده‌اند.

اولین شغل میلیاردها چه بود؟

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که اولین شغل ثروتمندترین افراد جهان چه بوده است: 10 نفر فروشندگی، نه نفر کارگزاری بورس، پنج نفر توسعه‌دهنده نرم‌افزار، پنج نفر مهندس و چهار نفر تحلیلگر بوده‌اند.

راب اسکات، مدیر آژانس استخدامی ارون والیس، در این باره می‌گوید: «امروزه شاهد آن هستیم که تقریبا همه افراد برتر در زمینه تجارت دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. بنابراین کسب مدرک دانشگاهی می‌تواند گام مثبتی برای پیشبرد شغل آینده شما باشد».

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:24خرداد1397 ، کدخبر: 396471: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Greece
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
1
0
اکثر ثروتمندا اون چنان تحصیلات اکادمیک ندارن
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین