پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳
محمد محمدی در مصاحبه تلفنی افزود:گرانفروشی بیداد می کند و در هر کوی و برزن، مشهود است اما تعزیرات رسیدگی به گرانفروشی را مشروط به شکایت شاکی کرده است.

شعارسال: مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی استان تهران گفت​: چطور بازرسان یا گشت مشترک تعزیرات بدون شکایت شاکی و برای گرانفروشی پفک به مغازه ها اعزام می شوند اما برای گرانفروشی نجومی خودرو، بلیط هواپیما، ارز و سکه، گوشت و مایحتاج مردم به شکایت شاکی حواله می دهد.

عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:​ گرانفروشی، تخلفی عمومی و رسیدگی به آن از وظایف ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی است وبدون شکایت شاکی قابل رسیدگی است.

وی گفت:​ فریاد و شکایت مردم از گرانفروشی به آسمان رسیده، آن وقت تعزیرات منتظر شاکی است؛ سازمانی که دغدغه مردم ندارد بهتر است تعطیل باشد و نباید سازمان تعزیرات، سازمان تعطیلات شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:24خرداد1397 ، کدخبر: 2152756: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
نظارت های درستی بر این سازمان وقتی وجود نداشته باشه همین هم میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین