پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲
خط لوله اتصال فاز‌های ۶ تا ۸ میدان گازی پارس جنوبی به پالایشگاه سوم به بهره برداری رسید.

شعارسال: روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد:

خط لوله اتصال پالایشگاه فازهای 4 و 5 به فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی با انتقال روزانه 3 میلیون متر مکعب گاز به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت این خط لوله انتقال گاز 11 میلیون متر مکعب در روز است و در صورت نیاز حدود 13 میلیون مترمکعب گاز ترش را به پالایشگاه فازهای مقصد منتقل می کند.

این خط لوله با هدف پشتیبانی از سکوهای دریایی فازهای 4 و 5 پارس جنوبی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در فازهای 6 تا 8 و توان شیرین‌سازی در پالایشگاه فازهای 4 و5 پارس جنوبی ساخته شده است.

طرح ساخت خط لوله اتصال پالایشگاه فازهای 4 و 5 به فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی به طول هزار و 700 متر، با کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس اجرایی شده است.

هم‌اکنون بخش فراساحل فازهای 4 و 5 با ظرفیت برداشت روزانه 56میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی درحال بهره‌برداری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:24خرداد1397 ، کدخبر: 2152763: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین