پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷
عطف به نشر برخی رسانه ها مبنی بر فسخ قرارداد مزدا با گروه بهمن، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد: بیش از 60 سال از همکاری گروه بهمن با مزدا درخصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت می گذرد و بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز هیچ لغو قراردادی نه از سوی بهمن و نه از سوی مزدا اعلام نشده است و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد.

شعار سال: عطف به نشر برخی رسانه ها مبنی بر فسخ قرارداد مزدا با گروه بهمن، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد:

بیش از 60 سال از همکاری گروه بهمن با مزدا درخصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت می گذرد و بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز هیچ لغو قراردادی نه از سوی بهمن و نه از سوی مزدا اعلام نشده است و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد.

هم اکنون شرکت بهمن موتور تولید و عرضه مزدا3 FL را طبق برنامه ادامه خواهد داد و همچنین مذاکره برای ورود محصولات جدید این برند نیز صورت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران جیب ، تاریخ انتشار 21خرداد 97، کدمطلب:۴۹۸۴۶، www.iranjib.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین