پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت:باید به فکر روزهای سخت‌تری در اقتصادی کشور باشیم . دولت اعلام کرده برای این شرایط برنامه‌های مختلفی روی میز دارد تا در اقتصاد بدون برجام بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

شعار سال: روغنی گفت: کشور در تجربه حدودهفتتاهشتساله تحریم که توسط سازمان ملل متحد نیز مورد تحریم قرار گرفتیم، اداره شد و با این شاهدمی‌توانگفت که بدون آنها نیزمی‌توانیماقتصاد خود را اداره کنیم.

وی افزود: این دوره تحریم برای کشورمانسخت‌تراست زیرا در دور قبل، راه‌های تحریم را شناسایی و دور زدیم، اما دراین دور به هر دلایلی، آنهاراه‌هایما را شناسایی کرده‌انداما مازمین‌گیرنخواهیم شد و اقتصاد کشور ادارهمی‌شود، هرچندکه‌این شرایط سخت است و باید آمادگی لازم راداشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 26 خرداد 97، کد مطلب: 783947: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین