پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت شش ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفان و موافقان با اکثریت آرا تصویب شد.

شعار سال: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت شش ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفان و موافقان با اکثریت آرا تصویب شد. ولی ملکی درخصوص نشست سه شنبه کمیسیون صنایع ومعادن اظهار کرد: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجا رت طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و مخالفان و مخالفان ثبت‌نام کرده نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت شش ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفان و موافقان با اکثریت آرا تصویب شد. نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این نشست مسائل و مشکلات تامین ارز، تولید را تشریح کرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه یک هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم است و این میزان به هر بخش اقتصادی وارد شود باعث نابسامانی می‌شود، خاطرنشان کرد:

در یک روز طی دو ساعت چهار هزار نفر برای خرید خودرو پراید ثبت نام کرده‌اند؛ بخشی از نقدینگی موجود در دست مردم به سمت بازار خودرو حرکت و این بازار را متشنج و حبابی کرده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاد، تاریخ انتشار 26 خرداد 97، کد مطلب: 78862، www.dande6.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین